fru.ktbar Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 noen som er med? Hvordan er det, er det ok med de eksta ultralydene
Mor til en stor og en liten Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Jeg er med i Stork-prosjektet. Forutenom de 2 glukosebelastningene en må igjennom, så er det kjempegreit. De 3 ekstra ultralydene er jo morsomme å få med på kjøpet. Og du kan fint spørre om de kan se kjønn for deg om du ikke har fått ordentlig svar på det allerede. Vi har fått forskjellige svar på ul, så jeg spurte om hun kunne se på ul da jeg var på Stork, og hun sa at det kunne hun da godt gjøre :-) Men babyen vår er visst en liten moroklump, så ingen klarer å si helt sikkert hvilket kjønn det er..... :-) Alle som er med på prosjektet er så utrolig hyggelige og det var også i forbindelse med prosjektet at de fant ut at jeg har utviklet svak svangerskapsdiabetes under svangerskapet, så nå får jeg kjempegod oppfølging 1 gang i uke frem til fødselen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå