Gå til innhold

Mest aktive brukere.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller skal vi si de med minst sosial liv???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har et sosialt liv, men bare ikke på dagtid. Går sykemeldt, og går litt til og fra datan i løpet av morgenen/formiddag.

 

Foresten...ombestemte meg... Jeg har INGEN venner jeg*buhuuuuuu*

 

 

*ler litt*

Skrevet

Herregud alt dere må henge dere opp i. Er sykemeldt å får ikke lov til å gjøre så mye, så jeg tilbringer en del tid her.

Skrevet

anonym er her også da!!!

Det sier vel litt om den personen også synes jg....

Skrevet

jeg jobber så jeg vil vel si at jeg har et sosialt liv men jeg er mye her når jeg kommer hjem!har laptop så det er vel samme om jeg sitter med den i fanget eller sitter å ser på tv!

skal man bli dømt på hva man gjør i fritiden å nå da...herregud...er det mulig hva folk skal henge seg opp i....

Skrevet

jeg er mye her egentligi, har ikke så mange venner, så er ikke så opptatt som dere andre desverre

Skrevet

Hehe samma faen hva dere gjør om dagen vel?! Trodde dette var et sosialt nettsted der man kunne snakke med folk i samme situasjon.

Jeg jobber som vikar og kommer hjem og sover og spiser og kommer på om kvelden.

skyt meg for det HAHA

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...