Gjest Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Serveres Fårikål med poteter? Ble så usikker, lenge siden sist vi hadde Fårikål til middag.
Gjest Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Ok, da skal jeg sette på poteter. Takk for svar:)
Gjest Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 Hvor lenge skal fårikålen kokes i gryta??? =)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 18. september 2007 #8 Skrevet 18. september 2007 Fårikålen skal koke til kjøttet slipper beina. Enkel regel å huske.
2. gutten har kommet Skrevet 18. september 2007 #9 Skrevet 18. september 2007 Jeg syntes 2-3 timer hørtes mye ut jeg.. 1,5 time pleier jeg å koke det, da slipper kjøttet beina og kålen er ikke helt ihjelkokt... Så jeg ville sagt 1,5 -2 timer
Gjest Skrevet 18. september 2007 #10 Skrevet 18. september 2007 Ok, da er det bare å følge med på kjøttet =) =) =)
Bobine Skrevet 18. september 2007 #11 Skrevet 18. september 2007 Ikke for å kuppe tråden din, men hvordan kan jeg få kjærsten min til å like fårikål? Det er jo SÅÅÅÅ godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå