schnappi Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Var hos lege i uke 12. Skal på neste kontroll i uke 24. Veit ikke om jeg skal velge jordmor eller lege. Hva gjorde du?
Tutla84 og ICSI turneren Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Jeg har hatt to timer hos lege og to hos jordmor. Her er det vanlig at en går litt her og litt der. Men jeg kommer til å kutte ut jordmor da jeg ikke liker henne.
~Mita~ Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 jeg går til lege og jordmor annen hver gang! Jordmor har spesial kompetanse på gravide, så de vet en del mere om hva som skjer med deg og kroppen din, så det er jo litt betryggende å gå til JM ihvertfall av og til.
twoboys & a girl Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Går kun til jordmor, kjempe fornøyd med det.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 jeg har gjort sann uke 7: lege, grunnet blødning uke 11: lege, 1 kontroll uke 13: lege, blødning- hørte hjertelyden uke 15: jordmor neste blir da: uke 18: ul uke 24: 2 kontroll, lege de fremover vil jeg ta annenhver hos lege og jordmor, altså at i uke 28 er det jordmor igjen. kansje litt mer hos jordmor- da hun har mer kunnskap om svangerskap og legen om andre ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå