Gå til innhold

5 uker på overtid og bare negative tester.... ;(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå begynner jeg å bli meget desperat... 5 uker på overtid og bare negative tester... prøver å teste bare en gang i uken... Men det er lange uker....!! Har ikke noen tegn på graviditet heller... men det har ikke noen av søstrene mine hatt heller...?!?

Noen sier at jeg må slappe av og være tålmodig... ;) Hørt at mange ikke tester positivt før i uke 6-8... stemmer dette?? Andre som har testet positivt så sent...

Syklusene mine har variert litt, men aldri vært over 35 dager... så det er utgangspunktet for de 5 ukene... Håper på en positiv test snart. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du vært hos lege for å sjekke da? Dersom du aldri pleier ha lengre syklus enn 35 dager, er det jo ikke normalt å gå 5 uker over tiden. Du burde jo hatt 2 mens på denne tiden.

Skrevet

har ikke vært hos lege... men redd for å være overnervøs... De sier jo at det kan gå lang tid... og sier alltid til meg selv at jeg får vente en uke til og en uke til... tror jeg er litt redd for at jeg skal negativt svar. ;( Skulle så gjerne hatt en liten spire!! ;)

Skrevet

Er vel like greit å få tatt seg en tur til legen.. ring legen og forklar situasjonen, så mye mulig du får beskjed om å komme inn for å sjekke ut hva som faktisk skjer med kroppen din :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...