_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Som noen av dere veit så sliter jeg masse(la inn innlegg om det i går kveld) Jeg snakka med jordmora mi tidligere idag og ho trudde det var en underliggende angstfølelse som var på god vei opp.. Så vi blei enige om at jeg skal få samtaler hos en psykolog... Jeg ringte legen min men han var langtidssykemeldt så jeg måtte få time hos en annen lege, en jeg absolutt ikke takler, han er tvers igjennom ond, men jeg har ikke noe valg jeg bare MÅÅÅÅ!!! Han nekta sambo sykemelding når vi mista Andreas, men fikk det til slutt da jeg tok en tlf til han og fortalte hvor skapet skulle stå... Håper bare jeg får en henvisning videre, og jeg går ikke før jeg får det om jeg så må sitte der til sommeren så gjør jeg det... Jeg er egentlig litt gla, samtidig som jeg har det helt jævelig, føler jeg besvimer hele tida, jeg sliter med hjertebank, føler jeg ikke får puste osv.... Det er vondt....
IgglePiggle Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Hei du!! saa dumt at du maatte til en lege som du ikke liker, men han boer jo skjonne at du trenger aa faa en henvisning til psykolog. Hvis han ikke er villig til det ville jeg satt himmel og jord i sving (eller hva det heter :-) ) Haaper virkelig at han er snill med deg i dag for det er saa dumt hvis du maa bruke krefter paa en som ikke vil hoere paa deg.Da blir man ofte saa matt og tom etterpaa.. Men han maa jo skjonne hva som er for ditt eget beste..Det gaar nok bra. Lykke til hos legen i dag.. Klemmer
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 18. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2007 Takk for klem og lykkeønskninger.. Ja håper virkelig jeg får det og at han er snill mot meg for jeg orker ikke kjempe og kjempe, jeg har ikke all verden av krefter.... Er jo bare en og en halv mnd siden vi mista Andreas.... Klem tilbake...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå