Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 har vært på seks ukers kontroll med lillegutt. Alt er bra, bortsett fra at han ennå ikke har ordentlig blikkontakt med oss. Når vi prøver å få det, ser han bort. Ser nesten ut som han unngår blikket vårt.Av og til tror jeg at han ser på meg, men det kommer ikke noe smil, slik de sa det skulle på helsestasjonen. Han er syv uker imorgen. Når hadde deres babyer første gang blikkkontakt?
VinterSol+2 Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 smile gjorde hun ikke før syv uker. jeg ville gjerne tro det innimellom,men først ved syv uker smilte hun. og det tok enda en uke eller to før hun hadde skikkelig dreisen på det. blikkkontakt har vi derimot hatt fra ganske tidlig av. du skal ikke bekymre deg for dette med smilingen, det kommer tidsnok. men får du øyenkontakt? det er det som er det viktige.
Piipii Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Med lillegutt her så fikk vi det når han var ca 3 uker, han er nå, 5,5 uke og hver gang han ser på oss nå så smiler han kjempe masse:) Er sikkert forskjell fra baby til baby dette da:)
*Rutletutt* Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Her har Milla hatt blikkontakt omtrent fra fødselen av - husker storebror også var sånn. Smile har hun gjort siden hun var 3 uker gammel. Hun er nå 7 uker og smiler masse, hermer etter lyder vi lager og holder blikket vårt lenge - da jeg var på 6-ukerskontrollen sa både legen og hs at hun var tidlig ute - veldig våken og "med".
Nusse_83 Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 hos oss er det likt som hos Rutletutt*Bias & Milla*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå