Gå til innhold

Skikkelig nedtur (syteinnlegg)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gledet meg til jordmortimen i dag de siste to ukene, slimproppen gikk for 3,5 uke siden og jeg har hatt masse maserier og tull, så gledet meg til å få beskjed om kanskje noen cm åpning.

Jeg er i uke 39.

Hun sjekket sf mål: 38,5 (nesten utenfor skjemaet...)

Så sjekket hun leiet, klarte ikke konstatere noenting, utifra hjertelyd mente hun hodeleie, men så fant hun noe som kunne være hodet oppe ved ribbeina mine. Hun ringte og henviste meg til ul en time senere.

Så sjekket hun åpning og der var det liten forskjell fra sist, hun fikk inn en finger, så 1 cm kanskje?

Så dro vi til ul, og der tok det to sekunder før alle håp var knust, klart seteleie.

Så nå skal vi til Ahus imorgen for videre vurdering...må innrømme at jeg er litt lei, bare 4 uker siden sist vi fikk den beskjeden om at vi måtte inn til vurdering, men da snudde h*n seg et par dager etterpå. Nå begynner det å bli sent i svangerskapet og jeg håper virkelig de tilbyr vending. Jeg er villig til å prøve det meste for å slippe epidural, i verste fall ks.

Sånn sett er jeg nå glad for at jeg ikke har mye åpning, for da har de kanskje tid til å få snudd babyen vår!

Må innrømme at energien gikk ut av ballongen nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff :( Håper det beste for deg. Lykke til å tvi,tvi....

Skrevet

huff huff... det går sikkert bra.... lykketil i hvertfall.....

Skrevet

Takk for det jenter!

:-)

Skrevet

Uff da, skjønner godt du ble lei deg da ja!

Krysser armer og bein for deg at de klarer å snu babyen.

Masse lykke til!!

Hold oss oppdatert da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...