VinterSol+2 Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 ååå,jeg har vært skikkelig barnslig furt på mannen min siden i går.. han hjelper ikke til noen ting i huset, og ikke passer han sine helt egne plikter heller. når han kommer hjem, spiser han middag, og så bare forsvinner han opp på kontoret uten en lyd. *argh* egentlig er han en drøm altså, men i det siste har jeg vært så utrolig frustrert, for han overlater absolutt alt til meg "jeg er så sliten" -det kan vel jeg være også? jeg er jo syk i tillegg.. *huff* fant ut i stad etter å ha lest tråden "hvor langt har dere kommet i dag?" at jeg måtte skjerpe meg og komme meg ut en tur.. hadde ikke noe lyst til å gå langt, gikk mellom en halv og en hel time, og kom hjem.. plutselig ble jeg litt mer effektiv.. nå har jeg luket (mer eller mindre da, iallefall rasket bort et trillebårlass med ugress og gamle blomster) et stort bed, vasket vinduer, vasket gulvet på kjøkkenet, gangen og badet, vasket trappen, og hengt ut tepper... og så kom jeg på at jeg hadde glemt å betale husleien, så da fortet jeg meg inn her på pc'en, og så måtte jeg skryte litt av meg selv her (for det er ikke så inmari mye skryt å hente her hvor det ikke er noen..) og så skal jeg prøve å få gjort litt til! deilig å få unna litt. særlig nå som snuppa faktisk sover!
beibiboom Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 du er flink ja:-) fortjener litt skryt etter den innsatsen!! Jeg føler ofte at det er akkurat det samme som skal til- ut å gå i raskt tempo med vogna, la ungen sove videre ute etterpå mens jeg fyker rundt og får gjort en hel masse! herlig følelse, og man har verdens beste samvittighet når man da setter seg ned etterpå:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå