Gå til innhold

flau?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

andre som blir litt flaue når de skal kjøpe graviditetstester på apoteket?

er 24 år gammel, men føler allikveld at de ansatte+ kundene som er der tenker at jeg kjøper en test fordi jeg er redd jeg er gravid etter eksempelvis ei helg med litt for mye innabords o.l..

andre som kjenner seg igjen?hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner seg igjen også som 21 år og var svært livredd for å bli gjenkjent på apoteket hvis noen oppdaget hvem jeg var. Det var så flaut å oppleve slik. Selv jeg tok abort fordi jeg var umoden til å bli mor og ville ikke at barnet skulle vokse uten far.

Et år senere traff jeg en mann for å dele sammen gjennom 14 år, selv vi er sene med barna senere i 2004 til 2007 etter mye spennende opplevelsene av idrettene og reisene som var første av livets målene. Så til slutt stiftet vi en familie selv da vi er over 30 årene. Da jeg var 34 og 36 år, er blitt vant til å ta testene. Bare 6 ganger, ikke mer. Bare 3 av 6 tester viste positivt, jeg fikk en nydelig datter, en SA og skal ha barn til november.

Det er også litt rart når ansatte på apoteket kjenner meg godt når jeg har bestilt hjertemedisinen og andre medisiner som jeg trenger. Med testene er av og til private når ansatte sa lykke til. Jeg smilte.

Skrevet

Til anonym 14.01: Det var da et forferdelig utfyllende og forvirrendes svar på et enkelt spørsmål om man blir flau eller ikke... Jeg for min del synes ikke det er flaut..

Skrevet

nei det er ikke flaut å kjøpe graviditetstester.de på apoteket vet hva de er til...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...