Gå til innhold

Er så skuffet nå at jeg griner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle på tidlig UL idag på sykehuset(11+6) da begge vår barn har misdannelser på samme organ (nyrene). Førstemann kunne ikke overleve med sin misdannelsen, men minste lever fint med bare sin ene nyre.

Kommer til UL og legen greier ikke se nyrer/indre organer da hans UL-apparat ikke er bra nok. Sist var vi på Riksen i samme uke og da kunne de se indre organer. Kanskje de har bedre apparater på Riksen, men da skjønner jeg ikke hvorfor mitt sykehus sa ja til henvisningen om ikke de har utstyr til å sjekke det....

Nå er der for sent å bli henvist til Riksen. Muligt jeg kunne rekke å få time 1 uke før vanlig UL.

Må nå gå å grue meg enda 5 uker før vi får sjekket om dette barn også har problemer med nyrene:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, dette var trist...

Det er da utrolig rart at de sender deg til et sted som ikke har det beste utstyret! Jeg ville tro at du kunne fått en hastetime et eller annet sted? Har du snakket med legen din om dette?

Lykke til! Jeg håper at dette ordner seg!

Skrevet

Er det ikke mulig å ta kontakt med Volvat eller en av de andre privatklinikkene?

Må være en fortvilende situasjon.

Krysser alt for at babyen fin har det bra, og begge nyrer intakt.

Skrevet

Skal ringe til min lege imorgen og høre om hun ikke kan sende en hastehenvisning til Riksen.

Skrevet

Ring volvat, da får du time så og si på dagen

Skrevet

Da ville jeg tatt en telefon til en privat ul klinikk slik att du slapp vente. Hadde helt klart ringt majorstuaklinikken Dr Molnar som er spesialist i fosterdiagnostikk. Fantastisk lege. De har kø, men forklar situasjonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...