Gjest Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Syns det er så rart at Anniken har så skjeve legger... beinet i leggene er liksom buet ... går utover (ikke oppover da, men utover på siden hvis dere forstår) på midten, og så inn igjen... skal det være sånn eller? hehe for beina i leggene mine er ihvertfall pinnerette... men hvis det hadde vært noe hadde kaskje barnelegen sagt no på sykehuset da... men blir jo bekymret uansett..
grå :) Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 hmmm tror det skal være sånn, men er ikke sikker. spør på helsestasjonen du.
Gjest Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Ok, takk=) hehe er så mye man lurer på når man aldri har gjort dette før... hehe =) hva skulle jeg gjort uten dere? =)
Hiv o'hoi Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 hehe.. lurte på det samme selv jeg.. så når lillegutt var nyfødt, så spurte jeg barnelegen om det samme =)
Gjest Skrevet 18. september 2007 #6 Skrevet 18. september 2007 hehe det er bra, da har vi godkjenning fra en lege =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå