1 Gulljente + gull i magen <3 Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 har spist så mye..2 brødskiver å 4 pannekaker...hehe matlysten går helt over styr her...føles ut som jeg sprekker snart...flere som har ØØØKT matlyst kanskje....? hehe
~Mita~ Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 den dagen jeg våknet opp etter 7 uker med kvalme og oppkast begynnte sulten å melde seg.. Nå er jeg nesten konstant sulten og spiser MYE.. hehe må gi meg på dette snart, ellers vil jeg jo sikkert legge på meg mye mer enn jeg trenger.. hehe Er fortsatt -1 kg da, så er ikke i fare sonen enda heldigvis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå