Gå til innhold

Tror jeg SPRENGER snart....


1 Gulljente + gull i magen <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

har spist så mye..2 brødskiver å 4 pannekaker...hehe matlysten går helt over styr her...føles ut som jeg sprekker snart...flere som har ØØØKT matlyst kanskje....? hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den dagen jeg våknet opp etter 7 uker med kvalme og oppkast begynnte sulten å melde seg..

Nå er jeg nesten konstant sulten og spiser MYE.. hehe

må gi meg på dette snart, ellers vil jeg jo sikkert legge på meg mye mer enn jeg trenger.. hehe

Er fortsatt -1 kg da, så er ikke i fare sonen enda heldigvis

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...