1baby,og 1 spire Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Er det flere som ikke har hørt noe på 1 jordmor kontroll? Hvar på min 1 i dag å hun fant ikke hjerte lyd. Fikk time neste mandag , men merker jeg er redd for at det skal være noe galt.Er i dag 15+2.Er mitt første svangerskap.
Galskapens overhode Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Nei da.. trenger ikke være noe galt.. Jeg var til kontroll 15+3.. og vi kunne så vidt høre barnets hjerte laaangt i bakgrunnen. Hun sjekket ikke frekvens eller noe.. Når barnet blir større og ligger mer utenfor bekkenet vil det bli lettere å finne hjertet også..
1baby,og 1 spire Skrevet 18. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2007 Godt å høre får håp hun finner det til uka ,ekkel følelse og ikke vite at alt stå bra til.Hadde gledet meg til å høre noe .
mammaTilLinnea Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 jeg hørte ikke hjertelyd hos legen i uke 14, men hos jordmor i uke 16 var hos lege igjen 19+2, da var det bare så vidt hun fant den da også, hørte den bare såvidt! tror aparatet til legen er litt dårlig da, ser gammelt ut, og spraker hele tiden. alt er nok helt topp skal du se! har sett flere som ikke har fått sjekket før uke 18-19, fordi det kan være vanskelig å høre før det:)
~Mita~ Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 Jeg hørte foster lyden for første gang i dag. Er 16+1
1baby,og 1 spire Skrevet 18. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. september 2007 Får bare prøve å ikke tenke på det . Jordmor så at vis hun ikke hørte noe til uka skulle hun be om en ultralyd, før den ordinære.Har fått time til ordinær time 3 oktober .Så om 2 uker får jeg uansett se noe.Blir liksom mere virkelig når man har hørt eller sett noe.Veldig godt å vite at flere har hatt det likt, men at alt hvar bra.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 18. september 2007 #7 Skrevet 18. september 2007 jeg var hos jordmor 15+5 og vi hørte den svakt. fikk også høre den hos legen i uke 13 grunnet at jeg var bekymret etter blødninger.
Gjest Skrevet 18. september 2007 #8 Skrevet 18. september 2007 da jeg var gravid med min første så var jeg på 1.kontroll i uke 15 eller noe.. da hørte vi ikke hjertelyden...barnet lå bak morkaka,så det kan være grunnen for at du ikke hørte.. dette går nok bra.. ble veldig redd selv,å jeg skjønner hva du føler:) lykke til videre:)
Topp 10. Skrevet 18. september 2007 #9 Skrevet 18. september 2007 Min lege anbefalte ikke å høre etter forsterlyd før ordinær ul... for det var så mange faktorer som spilte inn for at man skulle høre noe. Det var veldig avhengig av at babyen lå med ryggen opp mot magen min for at vi skulle få høre fosterlyd!! Så ikke bekymre deg!! Husk at baby er liten enda og de har masse plass:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå