Plutseliten :) Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 at grevlingene bor i taket??? Trodde det,inntil jeg så at disse brune beistene har rasert hele hagen vår i natt på jakt etter mark og annet småkryp. De har ikke bare nøyd seg med å rusle over plenen...neida,de har gravd 10000 vis av dype hull! Hvorfor kan de ikke bare bo i taket sammen med ellediller og krokkofanter?? Greveling grevelang )
Karomamma Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Å nei, du er nok en av de mange som har blitt lurt trill rundt av Knutsen & Ludvigsen. Tenk så mye vranglære!!!! Juba juba....
Plutseliten :) Skrevet 18. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2007 Hehe..og dette lærer vi barna våre til å tro på. Datteren min nektet en periode å pusse tenner...helt umulig å få gjort inntil vi fikk ut av henne at hun syntes synd på Karius og Baktus som måtte forsvinne ned i vasken og ut i havet!! Da la vi bort den boka )
Trollmora Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Hva? Bor de ikke i taket? Bmrk: Dum og deilig med solplass på balkongen til K.Arius
gammel røy Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 Hei, de gjør da vitterlig narr av grevlingen som gravde seg ned for å havne i et tak... Kan alt av tekst utenatt- lille snupps favoritt-cd. Har ikke tenkt å introdusere mine barn for Karius og Baktus- gir meg ingen hyggelige minner i det hele tatt- syntes alt for synd på dem selv. Hva i alle dager gjør man for å bli kvitt grevlinger- er de ikke nokså store og kan være agressive også (dersom de blir skremt)?
Plutseliten :) Skrevet 18. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. september 2007 Åååå er det sånn den er Trodde bare de hang i taket jeg...og ikke gjorde noe skade. Hmmmm...da har ihvertfall ikke de i hagen min klart å treffe noe tak Men de gir seg ikke, det skal de ha ) Vet ikke hvordan bli kvitt dem...kanskje ringe viltnemda eller noe?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. september 2007 #7 Skrevet 18. september 2007 Jo det er sant!!!!! Er nok det berømte hvordangravetusenhulliplenenpåkunennatt-dyret du har hatt besøk av;-))
Plutseliten :) Skrevet 18. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 18. september 2007 Og det dyret heter 4 rådyr....fortalte naboen, som hadde stått å sett på dem kl 8 i dag tidlig,men da sov jeg SETT PÅ DEM! Hvorfor i he#¤%& kunne hun ikke ha jaga dem bort????? Er det mulig? Så ja...grevlingene bor i taket!! Karius og Baktus bor i tennene,og naboen liker jeg ikke mere...hehe...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. september 2007 #9 Skrevet 18. september 2007 Stol på Klatten;-)) Dumme dumme naboen..........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå