Gå til innhold

Er det ikke sant

Anbefalte innlegg

Skrevet

at grevlingene bor i taket???

Trodde det,inntil jeg så at disse brune beistene har rasert hele hagen vår i natt på jakt etter mark og annet småkryp. De har ikke bare nøyd seg med å rusle over plenen...neida,de har gravd 10000 vis av dype hull!

Hvorfor kan de ikke bare bo i taket sammen med ellediller og krokkofanter??

Greveling grevelang :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å nei, du er nok en av de mange som har blitt lurt trill rundt av Knutsen & Ludvigsen. Tenk så mye vranglære!!!!

Juba juba....

Skrevet

Hehe..og dette lærer vi barna våre til å tro på.

Datteren min nektet en periode å pusse tenner...helt umulig å få gjort inntil vi fikk ut av henne at hun syntes synd på Karius og Baktus som måtte forsvinne ned i vasken og ut i havet!!

Da la vi bort den boka :))

Skrevet

Hva? Bor de ikke i taket?

Bmrk: Dum og deilig med solplass på balkongen til K.Arius

Skrevet

Hei, de gjør da vitterlig narr av grevlingen som gravde seg ned for å havne i et tak... Kan alt av tekst utenatt- lille snupps favoritt-cd.

Har ikke tenkt å introdusere mine barn for Karius og Baktus- gir meg ingen hyggelige minner i det hele tatt- syntes alt for synd på dem selv.

Hva i alle dager gjør man for å bli kvitt grevlinger- er de ikke nokså store og kan være agressive også (dersom de blir skremt)?

Skrevet

Åååå er det sånn den er :)

Trodde bare de hang i taket jeg...og ikke gjorde noe skade.

Hmmmm...da har ihvertfall ikke de i hagen min klart å treffe noe tak ;)

Men de gir seg ikke, det skal de ha :))

Vet ikke hvordan bli kvitt dem...kanskje ringe viltnemda eller noe?

Skrevet

Jo det er sant!!!!!

Er nok det berømte hvordangravetusenhulliplenenpåkunennatt-dyret du har hatt besøk av;-))

Skrevet

Og det dyret heter 4 rådyr....fortalte naboen, som hadde stått å sett på dem kl 8 i dag tidlig,men da sov jeg :) SETT PÅ DEM!

Hvorfor i he#¤%& kunne hun ikke ha jaga dem bort?????

Er det mulig?

Så ja...grevlingene bor i taket!! Karius og Baktus bor i tennene,og naboen liker jeg ikke mere...hehe...

Skrevet

Stol på Klatten;-))

Dumme dumme naboen..........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...