3 har blitt 4 Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Har sååå masse energi for tida!!Snekrer og maler og er skikkelig på redebygginga!!!Lurer på om noen vet hvor farlig d er å male??Klarer ikke å la vær!(maler i gang/port så d er nesten som å stå ute da:-)Føler at jeg må benytte meg av den gode formen,pluttselig er den jo borte igjen;-)
mamma050308 Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Så lenge du ikke maler med oljebasert maling er det ikke noe farlig å male fikk jeg beskjed om fra legen. Spurte siden vi skal igang med å pusse opp soverom fremover.
klumpen og gullet Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Jøsses, så heldig du er da! Kunne ikke sendt litt av den energien til meg vel? =) Så lenge man ikke maler med oljemaling skal det vel gå greit.
Lille`mor & lillebøll Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 bruk maske så er det ikke så farlig..
3 har blitt 4 Skrevet 18. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. september 2007 Er nok oljemaling ja:-(men siden d så og si er utendørs håper jeg d er greit..)Har hørt at vannbaser er verre fordi d gir fra seg giftige gasser pootil 6 mndr etter man har malt...får høre m legen jeg og;-)
MyAngel Skrevet 18. september 2007 #6 Skrevet 18. september 2007 Vannbasert maling er faktisk verre enn oljebasert! Men siden det attpåtil er utendørs så går det bra vettu! Uansett så hvis du maler innendørs, så er det viktig å lufte skikkelig godt og ikke oppholde seg innpå det rommet mer enn nødvendig den første tiden!
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 19. september 2007 #7 Skrevet 19. september 2007 noen som tydeligvis har blitt feilinformert om hva maling en skal være litt mer oppmerksom på..? vannbasert går helt fint, oljemaling derimot skal en være litt mer forsiktig med... dersom en ikke er helt sikker på fakta en kommer med, kan det kanskje være lurt å heller stille dem som spørsmål slik at en ikke sprer unødvendig forvirring blant grønnskollinger som meg selv? Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå