Gjest Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 det har jeg..hehe..ja vet jeg er tidlig ute..men skal fylle 3 stk..ja 4 med mini.han må jo få noe han og;) så har jeg kommet over div ting..så jeg fant ut passet perfekt:) feks 3 knagger på lidl til 30kr..så kjøpte 2 pakker,så får de hver sin knagg ene dagen..er feks en pingvin,krabbe,and osv..kjempefine:D så hadde de vaskekluter formet som forskjellige dyr på europris til 15kr stk..og 3par spiderman sokker på nille til 25kr..der har jeg jo til 3 dager alt;) strålende fornøyd så langt..hehe;) også er det jo gøy å kjøpe sånn småplukk til de og da:)
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Har begynnt på barnas ja, ikke mannen sin=) Men har ikke så mye enda. Tenkte å begynne for allvor i helgen da vi er i disneyland. Der finner jeg sikkert masse fine ting. Har noen julegaver og=) Til småbrødrene mine(egentlig ikke så små da men) Og noen hver til barna=) Tenkte se om jeg finner julegave til en vennine sin gutt og på disneyland=)
Mille** Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Hahaha....nei, det har jeg ikke, og jeg har ingen planer om å kjøpe noe før kalenderen viser november mnd. ;o)
Mom2Two Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 Huff, bra det ikke er bare meg som ikke kjøper vinterdress i juni og julekalenderting i september..
yasmina Skrevet 18. september 2007 #6 Skrevet 18. september 2007 nesten ferdig men hvis mannen skal faa saa har jeg den igjen, men de 3 andre er jeg som sagt nesten ferdige med
Gjest Skrevet 18. september 2007 #7 Skrevet 18. september 2007 Tenkte jeg skulle begynne snart ... tiden flyr jo så fort
Gjest Skrevet 18. september 2007 #8 Skrevet 18. september 2007 men hvorfor ikke kjøpe når man kommer over sånne ting?? man må jo kjøpe det uansett,så heller kjøpe når man kommer over ting på tilbud enn å kjøpe det dyrere i november feks..
MikroMidas Skrevet 18. september 2007 #9 Skrevet 18. september 2007 Her i gården er beslutningsvegring og "i siste liten" nærmest blitt et varemerke, så jeg kan jo ikke begynne å tulle med det - ha ha. Da blir bare folk forvirra rundt meg. Naboen er halvveis ferdig med julegavene allerede, og jeg blir matt bare ved tanken. Puh.....!
Mille** Skrevet 18. september 2007 #10 Skrevet 18. september 2007 Hvorfor ikke? Tja, jeg tenker ikke på julekalenderting enda, så jeg kommer ikke over noe når jeg er på butikkene siden det ikke er i tankene mine. Og trangt har jeg det i skuffer og skap fra før av, også en grunn til å vente med det. ;o)
Gjest Skrevet 18. september 2007 #11 Skrevet 18. september 2007 bra jeg ikke har trange skuffer og skap da:p
varg veum Skrevet 18. september 2007 #12 Skrevet 18. september 2007 ohh nei men takk for at du minner ,meg på det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå