Gå til innhold

har dere begynt å kjøpe inn ting til julekalenderen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

det har jeg..hehe..ja vet jeg er tidlig ute..men skal fylle 3 stk..ja 4 med mini.han må jo få noe han og;)

så har jeg kommet over div ting..så jeg fant ut passet perfekt:) feks 3 knagger på lidl til 30kr..så kjøpte 2 pakker,så får de hver sin knagg ene dagen..er feks en pingvin,krabbe,and osv..kjempefine:D

så hadde de vaskekluter formet som forskjellige dyr på europris til 15kr stk..og 3par spiderman sokker på nille til 25kr..der har jeg jo til 3 dager alt;) strålende fornøyd så langt..hehe;)

også er det jo gøy å kjøpe sånn småplukk til de og da:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har begynnt på barnas ja, ikke mannen sin=) Men har ikke så mye enda. Tenkte å begynne for allvor i helgen da vi er i disneyland. Der finner jeg sikkert masse fine ting. Har noen julegaver og=) Til småbrødrene mine(egentlig ikke så små da men) Og noen hver til barna=) Tenkte se om jeg finner julegave til en vennine sin gutt og på disneyland=)

Skrevet

Hahaha....nei, det har jeg ikke, og jeg har ingen planer om å kjøpe noe før kalenderen viser november mnd. ;o)

Skrevet

Huff, bra det ikke er bare meg som ikke kjøper vinterdress i juni og julekalenderting i september..

Skrevet

nesten ferdig :)

men hvis mannen skal faa saa har jeg den igjen, men de 3 andre er jeg som sagt nesten ferdige med :)

Skrevet

men hvorfor ikke kjøpe når man kommer over sånne ting??

man må jo kjøpe det uansett,så heller kjøpe når man kommer over ting på tilbud enn å kjøpe det dyrere i november feks..

Skrevet

Her i gården er beslutningsvegring og "i siste liten" nærmest blitt et varemerke, så jeg kan jo ikke begynne å tulle med det - ha ha. Da blir bare folk forvirra rundt meg.

Naboen er halvveis ferdig med julegavene allerede, og jeg blir matt bare ved tanken.

Puh.....!

Skrevet

Hvorfor ikke? Tja, jeg tenker ikke på julekalenderting enda, så jeg kommer ikke over noe når jeg er på butikkene siden det ikke er i tankene mine. Og trangt har jeg det i skuffer og skap fra før av, også en grunn til å vente med det. ;o)

Skrevet

ohh nei men takk for at du minner ,meg på det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...