Gå til innhold

Ny tråd for unge Oslo(og omeng)-prøvere :)

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

litt om meg: 19 år, 1pp, første barn, forhåpentligvis gravid innen desember :D er student foreste, mens kjæresten jobber. noen flere som hiver seg på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hiver meg på:) Jeg er 21, 9pp, første barn. Håper det har klaffet denne mnd, hvis ikke håper jeg ihvertfall at det klaffer før nyttår. Jeg studerer og jobber, sambo jobber fulltid. Bor i en treroms som han eier, og gleder oss til at en baby flytter inn på "barnerommet":)

Skrevet

det var jo ikke så mange ;) men kosli at noen svarer iallfall : D

Skrevet

Bor kanskje ikke så nærme... Men tar 1 1/2 time med bil... =)

Skrevet

Vil ikke skrive det ut her... PM meg om du blir for nysgjerrig =)

Prøvd siden juli, men venter enda på første mensen. Testa to ganger negativt, siste gangen for tre uker siden...

Skrevet

heisann jenter:) jeg er 19, han 21 og vi bor i oslo. såfint å se det fer fler som er på min alder som prøver. denne mnd har jeg gått på ppille, men fikk en mystisk blødning 6 dager etter EL. så jeg trodde dette var en festeblødning, og ble helt fra meg. men nå har jeg vendt meg med tanken på å være gravid, og ønsker dette mest i hele verden. i morgen skal jeg ta en gr test, og håper virkelig den er positiv, for jeg har så lyst på et lite barn:) det passer så bra, etterosm jeg har en liten søster på 1 som ungen min kan leke mye med:) jeg er forresten student, og han jobber fulltid!

• 3 uker senere...
Skrevet

hei på deg..

så spennende, ble testen din positiv? jeg var også student, men har nå sluttet.. vil ha et jobbår og gjøren noe annet etter vgs først.. vi går nå inn i vår andre pp... vi blir ikke boende i Oslo så lenge nå da, siden jeg ikke fortsetter på studiene.. så vi flytter hjem til Trondheim til sommeren:D

Skrevet

vi blir prøvere til sommeren

:):):):):)

Skrevet

jeg bor ikke langt fra asker, venter nr 2 i juni 08 og har ei jente fra før på 2.5 år :)

Skrevet

hei.

så koselig at du venter i juni :) jeg har el om 2 dager, så vi venter spent, kansje det blir spire som kommer til oss i starten av juli. håper håper. da kan vi møtes med de små nurka vettu.. klems

Skrevet

ja det hadde vært kjempe koselig :)

Skrevet
:D lykke til med den lille og spiren i magen imens.. håper at går bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...