To små, med øyne blå :-) Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Det ligger MANGE annonser på finn.no, men alle er solgt alt. Tenkte jeg kunne kjøpe en brukt til å ha i parken.. Noen som selger sin?
Meg og Victoria + en i magen:) Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 ja jeg gjør det:) hvor mye vil du gi for den? har ikke satt noen pris enda jeg:) den er grønn utenpå og rutete inni... send meg pm da:)
To små, med øyne blå :-) Skrevet 18. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2007 Du har post!
¤MegOgMini¤ Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 ååå var jeg for seint ute nå hehe
Pappas fultreffer :) Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 Hvor stor er den da, MegOgMini? Og eventuelt hva vil du ha for den? Jeg og vil ha voksipose, men trenger en litt stor en.
¤MegOgMini¤ Skrevet 18. september 2007 #6 Skrevet 18. september 2007 Hellinor! forresten så glemte jeg helt at jeg kommer meg ikke inn på min side... er noe galt, så vet ikke om jeg får sett meldinga om du skriver tilbake.. så om du kunne svart her og.. hehe
To små, med øyne blå :-) Skrevet 18. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. september 2007 MegOgMini. Det er ikke for sent enda!! Er du her?? Hvordan pose har du? Er voksi eller noe annet merke? Jeg må ha en som ikke inneholder dun og hun over her trodde det var dun i hennes.
¤MegOgMini¤ Skrevet 18. september 2007 #8 Skrevet 18. september 2007 er her jeg Send meg e-mailen din på pm, så kan jeg sende deg bilde og info
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå