Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Klart jeg gjør det! Det ulmer så deilig jeg får ikke fred... Kikker du bak ser du søte små kål, hemorrider som blomstrer, de kjennes som bål. Svetten den siler hvis jeg sier hei, jeg knurrer som hilsen og føler meg grei. Synes du fingrene mine er blitt så store? La meg få slenge et par kjønnslepper på bordet! -de svulmer så fint i mørkeste blå, bryter mot soppskogens blekblasse grå. Brystfager er jeg, men hvem vet vel det? dobbelthaka henger over, ingen kan se. Om natten mens du driver deilig med hor, sitter jeg stumt i mørket og glor. Leggene dirrer i kramper som biter, jeg drømmer om vodka kunne drukket en liter... Hærlig jeg gløder, jeg kjenner det nå! - si det igjen så jeg kan få slå!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 huff, stakkars deg som har fått så my plager da:-) Blå, hovne kjønnslepper? *hjelp* Hilsen ei som BARE er feit, dvassen, vaglende.
Tony Soprano Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 Hihihihihi... Jævelig bra! Vodka ja... hadde ikke vært å forakte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå