mor.monsen Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Nå har magen begynt å vokse og puppa blir bare større og større... men ellers blir jeg tynnere. Jeg spiser normalt og trener litt bitte granne. Har ikke kasta opp mens jeg har vært gravid. Er dette normalt? Jeg har alltid slitt med noen akstra kiloer og lagt fort p åmeg. Men det ser ut til at det er motsatt nå. Har gått ned en halv kg etter siste kontroll...
Axus' girlfriend Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 samme her, puppene er større og magen er større - tror jeg da. Men kanskje den egentli ikke er større, bare at magemusklene er mer avslappet pga hormonene? Det er mine argumenter for at jeg ikke har lagt på meg ett gram enda!!) Må liksom ha en forklaring på alt når man er gravid. Ellers så trener jeg litt mindre enn før, så jeg har faktisk gått ned i vekt, men regner med det er muskelmasse. Du er i allefall ikke alene:o)
Gjest Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Dette har jeg også lurt litt på. Har gått opp 2 kg hittil i svangerskapet, er 23 uker idag. Magen er temmelig stor, men ellers føler jeg at jeg har blitt tynnere. Hadde litt ekstra når jeg ble gravid. Igår kjøpte jeg en jakke som var to størrelser mindre enn det jeg pleier å bruke. Kan være jakken var stor i størrelsen, men synes det var litt rart! Så kan godt hende babyen spiser på fettlagrene våre. Hihi.
mor.monsen Skrevet 18. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. september 2007 satser på det....det har nok hjulpet litt at sjokkis og potetgull ikke smaker like godt som før også da. Har dilla på brødskiver jeg....med sundt pålegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå