Gå til innhold

Noen som har tips om sydenferie neste /vår/sommer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjerne med spesifikt hotell og reiseselskap du brukte, tid på året osv

Kanskje fortelle at vi skal reise med 2 barn på 2 og 8 år...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bulgaria. Et lite sted som heter Albena. Ving sitt hotell som heter Flamingo!

Akkurat vært der. Så utrolig bra. Så barnevennlig............... og billig!

Absolutt å anbefale. vi drar gjerne igjen!

Skrevet

Kreta - chaniakysten :)

Husker desverre ikke hotellnavn, men reiseselskapet var Apollo. Ville difinitivt ikke riest på sommeren. Blir altfor varmt. Da vi var der var det hetebølge. Et sted vi var var det 48 grader i skyggen!!! *Pes*Heldigvis hadde vi ikke barn ennå da.

Skrevet

Ingen flere som har hatt en fin sydenopplevelse?

Skrevet

Vel, kan i alle fall si hvor jeg IKKE ville dratt :o)

Vi var nettopp på Sunwing Resort Sandy Bay på Kypros, Aya Napa. Et veldig fint hotell, og sånne resorts er supre når man reiser med barn (vi har en snupp på 2 år, blir bedre når de er 3, for da kan de være med på aktiviteter)

Uansett, jeg VET at Aya napa er et party sted, så hadde ikke høye forventninger til det, men det var rett og slett tragisk! Ikek noe koselig, ikke noe atmosfære! Strenden var ikke noe særlig og selve Kypros vriket tørt, kjedelig, ikke noe å se på osv...

Uten at jeg ahr vært på barneferie på mallorca, så ville jeg helt klart heller dratt dit. har vært der mange ganger på jentetur (da i Magalluf). Feks ti Lacudia.. Så kan man leie bil evt, kjøre litt rundt, dra til palma, som er en fantastisk by osv.. Grønt og frodig er det der også.. i hvert fall i forhold til mange andre steder..

Vi fant vel rett og slett ut at med barn, så MÅ man enten reise med flere barn, eller så man være et sted hvor man kan finnepå andre ting også.

Moren og faren min har vært på Skiatos de to siste somrene, og sverger til det. De prøver iherdig og overtale oss, og sier det er flott også for barnfam. Så de kan jo være verdt å sjekke.

Hm.. Vet ikek om dette var så mye vettugt fra meg men :o) Ble mest negativt..

Vi var forøvrig i Rethymnon på Kreta i fjor da snupp var 1 år.. Ikke noe særlig det heller synes vi! :o)

Rhodos er forresten veldig koselig! ganske koselig by, har en gammelbydel som man gå litt i og titte osv.. Ikke sand strender i Rhodos by, men tror det er det ved Resorten som ligger litt utenfor...

Lykke til med ferievalg!

Skrevet

Kjempe fint med negative erfaringer også. Ikke moro å reise og ikke være fornøyd.

Ja, jeg synes Rhodos frister veldig, men når lønner det seg å dra? Altså er det bedre temperaturmessig for barna i juni enn august f.eks?

Skrevet

Alt kommer an på hva dere er ute etter. Men Sunwing resort Arguineguin har nydelig hotell- og bassengområde, og er veldig barnevennlig. Men ellers er det lite spennende der, da må dere heller ta noen dagsturer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...