Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Har kommet ut for noen økedager igjen og tidligere har han fått ca 100 ml på flaske, men usikker på hvor mye jeg skal øke med, han slipper aldri puppen el flaska frivillig, så aldri godt å si om han er mett, men har vært rolig mellom måltidene frem til nå, noen som kan hjelpe meg med hvor mye han skal ha?????
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 det står på pakka sånn ca hvor mye du kan gi når de er 2mnd,men det er jo forskjellig fra baby til baby.. øk med 20ml eller noe da,å hvis det blir mye gulping tar du bare litt mindre
Yuna Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Det hørtes litt lite ut syns jeg da men. Kommer an på hvor mange ganger han spiser da. Datteren min er også 2 måneder og hun spiser ca 6 måltid i døgnet. Hun spiser mellom 110 til 140 pr måltid. Kommer an på hva slags erstatning du gir. Jeg brukte NAN og da lagde jeg flaske på 130 ml. Nå bruker jeg HIPP og lager flaske på ca 145 ml. Hun tar sjeldent alt. Ligger på ca 120-130 ml. Men gir du mm på flaske eller bare mme? Mm er lettere fordøyelig enn erstatning. Jeg gav også 100 og fikk økeperiode, og da gikk jeg bare opp til neste mål på pakkene. Prøv deg frem:)
Kula ;) Viktor & Knøttet Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Grunnen til at jeg skrev mme er for sammenligningens del, han får kun mm men jeg pumper meg innimellom så han får flaske istedetfor pupp men vet ikke hvor mye han spiser når jeg ammer, for det får jeg jo ikke målt, så om han skal ha alt jeg pumper ut vet jeg jo ikke...
Kula ;) Viktor & Knøttet Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 Han har til nå spist ca hver tredje time på dagtid, men sover gjerne over et måltid på natta så trenger vel litt ekstra på dagtid grunnet det...
NyBaby2007 Skrevet 18. september 2007 #6 Skrevet 18. september 2007 Kan du ikke bare gi til han slutter å suge da? en gang slutter han vel Selv gir jeg 150..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå