Galskapens overhode Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 I dag måtte jeg reise hjem fra jobb fordi jeg har kastet opp hele dagen. Sinnsykt kvalm, men også sååå sulten.. Flere som har vært kvalm i 1. tri og siden fått det igjen i 2. tri?? Er i uke 19
Gjest Lenchen med jente i magen Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Jeg er i uke 20 og har vært kvalm om morgenen (før frokosten) de siste dagene, men det gir seg så snart jeg spiser noe
mrss83 Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 min kvalme ble borte i uke 13-14 og jeg var superglad helt til uke 16 når den kom tilbake igjen. nå er jeg i uke 21 og jeg har ikke kastet opp siden uke 20....
Leirha Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Jeg begynnte først å kaste opp i uke 16, sinnsykt irriterendes! Sliter masse med kvalme nå..
TinkusTankus Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 Slenger meg på her jeg også! Var egentlig i veldig fin fprm de første ti-tolv ukene, men nå er jeg straks 18 uker, og formen er elendig:-( Ikke bare kvalm og kaster opp, men jeg sover så utrolig dårlig om nettene. Er nokså slitsomt...men så absolutt verdt det:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå