Djoolia 07+08+12 Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Skal i 2 dåper i oktober, så jeg var å kjøpte meg en finbukse med vest og en fin bluse til for en uke siden. Eier ikke en eneste kjole,kun korte sommerkjoler. Har bunad, men den vokste jeg ut av når jeg ble gravid og har ikke klart å kommet meg inn i den igjen. Så fikk jeg vite at jeg skulle være fadder, kan jeg bruke bukse da? Eller blir det for hverdagslig og upyntet? Er ikke den som liker å pynte meg, men vil jo ikke at folk skal tro jeg er den sjuska.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Jeg hadde dress.. Knelang dressbukse og dressjakke..
M@mm@ til mine barn Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Sist hadde jeg dressbukse, dressjakke og en topp inni. Og folk trodde jeg hadde tatt av flere kilo, så det blir nok det antrekket på meg framover ja, bare med nye topper til.
Djoolia 07+08+12 Skrevet 18. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. september 2007 Hehe, det hørtes veldig bra ut, tror jeg må gå for den =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå