UnePune äntligen hemma! Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Hvis jeg har rett er jeg litt over 2 mnd`er på vei...stresser egentlig ikke med å dra til legen, men føler jeg kanskje burde få ringt å bestilt time snart? Har ingen plager enda.
prøvekluten+3små Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 jeg var ikke første gang før jeg var tolv uker jeg sist...annerledes med denne,men det var pga kvalme og at jeg måtte ha sykemelding i uke 9 da:o)
twoboys & a girl Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Er vanlig mellom uke 8 og 12. Trenger ikke å ha plager for å gå til kontroll.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 18. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. september 2007 Sist gang var jeg inne når jeg såvidt var blitt gravid =P Men var plaga med bekkenløsning også. Noe rart inni hodet mitt sier til meg at jeg plutselig kommer til å bli kvalm/få vondter hvis jeg ER gravid...hmmz...det blei teit. Men har jo ikke sagt det til noen enda, og føler meg i grunn ikke gravid engang. Men hvis ikke jeg "burde" til legen ennå, så venter jeg gjerne litt til =P
junea Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 Fikk time med en gang jeg fant ut at jeg var gravid, men etter det ble det ikke før uke 23! Syntes det var lenge å vente jeg da:)
twoboys & a girl Skrevet 18. september 2007 #6 Skrevet 18. september 2007 Hadde første time i uke 9, så ul, før jeg fikk ny kontroll i uke 20. Men det er litt individuelt hva man har behov for og hvilke rutiner de har på stedet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå