Helnøtt med spire:) Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Foreldrene mine kom hjem med en gratis bilett tur retur fra kristiansand til hirshals for 2 pers. Ikk e feil nei! Bare en shopping tur, men alikevel. Jeg og mannen min har aldri vert på en neste ferie alene (utenom hytteturer) Men han er i oppstart av ny jobb, så vi har bare ei inntekt. Men den er god nok den. Men er den god nok til vi tar oss råd til det? Hmm..kostet 50 kr pr for køyer. Skal vi ta oss råd? Treneger jo ikke bli så dyrt...Hmmm:s
Gjest Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Selvsagt skal dere dra!! Pleie forholdet litt, kose dere og spise god mat. )
Helnøtt med spire:) Skrevet 18. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. september 2007 Da reiser vi:) Var jo et godt tilbud hehe..
Helnøtt med spire:) Skrevet 18. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. september 2007 Haha:) Om 2 uker er jeg ikke her da;)
M@mm@ til mine barn Skrevet 18. september 2007 #8 Skrevet 18. september 2007 BRA ! Vær kjærester så ofte dere kan. Det er det som får ett forhold til å holde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå