mamamamamamama Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Noen som har gode råd til bleieavvenning? Jente tre år, går på do flere ganger om dagen både tisser og bæsjer på do, men ca 2 ganger hver dag er hun våt eller har gjort seg ut. Har prøvd libero pottytraining pants, uten særlig hell annet enn at de er svært populær pga prinsesse utseende... Har prøvd klistermerker, men hadde ikke særlig effekt? Kunne tenke meg å slutte nå før det blir alt for kaldt. Skal jeg bare ta av bleien og la det stå til,eller?
mamamamamamama Skrevet 18. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 18. september 2007 hjelp da!! Har ikke vært gjennom dette før.........
Gjest Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Jeg ville bare tatt av bleia, og heller tatt de uhell som kommer.. Kjedelig når det er møkk over hele ungen, men jeg tror også hu blir lei det etter en stund.. Er det hjemme hun "gjør seg ut", eller i barnehagen..? Du kan jo prøve å ha faste tider å gå på do...? Det har hjulpet oss... Lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå