Athina' Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Og alt var så bra atte :-) Blodtrykk på 110/60, som før, blodprosenten målte hun ikke da de ikke gjør det hver gang, og siden den var så fin sist. Spurte om litt av hvert som kynnere, stikking i skjeden og smertelindring ved fødsel osv og fikk svar på alt søt som hun er, og hun tok seg så god tid at :-) Symfysemålet er nå på 27 cm i uke 24+4, og hun var litt satt ut og måtte måle flere ganger og spurte forsiktig om jeg var sikker på at det var kun en inni der hehe Vel alt i alt.... det er en god dag i dag! :-) Så nå gleder jeg meg til neste onsdag da jeg skal til 3D i trondheim for å se på gutten min, og torsdag da jeg skal på enda en Ul å sjekke hvor lang livmortappen er :-)
twoboys & a girl Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Så bra. Ha en fortsatt god dag:o)
junea Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Det hørtes bra ut da:) Betryggende at alt står bra til. Lykke til på 3D ultralyden
Athina' Skrevet 18. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. september 2007 Takk :-) Gleder meg vilt til 3D, og bare det å se gutten min og ikke minst ansiktet hans, åååå sitter her med sommerfugler i magen nå :-) Ha en fin dag dere også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå