Gå til innhold

Få kontroller!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!!

Jeg er nå i uke 37 og har kun vært på 4 kontroller inkludert ultralyd!! Syntes selv det er altfor lite, men når jeg etterspør flere kontroller får jeg til svar at alt ser jo ok ut med babyen. Mulig det, men jeg skal jo også ha det ok!! Hva synes dere jeg skal gjøre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du skulle muligens tatt dette opp litt tidligere hvis du mener det er et problem. nå er du jo snart ferdig :-)

syns også 4 var veeeeeldig lite da - men du skulle jo tatt det opp når du så hvor lite du ble innkalt...

men nå skal du vel på flere da det nærmer seg slutten??

går annenhveruke nå sånn ca og er vel like langt som deg..

Skrevet

Takk for svar. Tok det opp allerede i uke 24, men fikk da til svar at de hadde liten kapasitet hos jordmor og lege til å ta imot gravide. Greit nok at jeg ikke er syk, men man trenger da trygghet gjennom svangerskap også i form av kontroller!!!!

Skrevet

ja er helt enig! føler selv jeg er så sinnsykt godt ivaretatt både hos lege og spes. jordmor så må være kjipt å ikke føle det samme...

men du får bare kreve at siste tiden SKAL du ha oftere enn før. si bare at du driter virkelig i kapasiteten hos dem er dårlig og at du krever tettere oppfølging nå mot slutten.. :-)

Lykke til - går sikkert så bra så....

Skrevet

Jeg fikk også den beskjeden...at hvis jeg følte meg frisk og rask var det ikke noe vits i kontroller....ble så sint at jeg byttet fastlege! Nok bekymringer i løpet av svangerskapet til at noen andre skal få bestemme det synes jeg....Bedre føre var og så videre.....Så stå på krava, at graviditet ikke er en sykdom betyr ikke at d ikke er deilig å få vite at alt er bra inneimellom.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...