Ellen propellen Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Mensenmurringer... kjennes de som mensen smerter på vei? Eller er det forskjell? Erdet sånn at man tror tanta kommer? Jeg har ømme bryster, og fryser.. mensen murringer og litt luft i magen.. Oftere på toalettet..
Gjest Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Hei! Jeg går også med murrunger i magen. Har hatt det i over 1 uke nå. Har og ømme pupper og stikninger i siden. men negativ test idag. Har IKM idag eller i morgen så testen burde vært positiv hvis jeg var gravid. Jeg har gått på p-pillen i mange år og jeg tror at jeg rett og slett ikke kjenner kroppen min helt uten p-pillene pluss at jeg kjenner ekstra godt etter og tolker det i retning av graviditet. Ta en test så bør du vel få et svar!! Håper du er gravid!!
Gjest Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Svarte kanskje ikke helt på spørsmålne dine. Sist jeg ble gravid syns at murringene var veldig like mens murringene. Jeg kan huske at jeg var bombesikker på at mensen var på vei, men så var jeg gravid. Tror noen føler en ekstra trang til å tisse når de er gravide. Med meg kom ikke det før jeg var ett godt stykke inn i svangerskapet.
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Da jeg ble gravid første gangen, gikk jeg og var sikker på at tanta var på vei hele tiden, for det var sånn det føltes. Jeg gikk også oftere på do. Følte jeg måtte tisse hele tiden. Hadde det mye i 1.tri, så ble det borte i 2.tri, og kom VELDIG tilbake i 3.tri... Håper du er gravid! Ta en test, og la oss vite. Krysser fingrene for deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå