Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Føler meg som den eneste normale og "til å stole på" personen for tiden! Tenk at venner du trodde var gode venner, venner du stolte på...viser seg og være løgnere!! De er egoistiske og trekker andre ned i dritten for å hevde seg selv. Uff, jeg skjønner ikke hvordan folk tenker. Det er da jeg er glad jeg har en flott mang og 1 nydelig baby..de betyr alt for meg:-) "trist" Godt å få det ut..soory ;-(
lenej :o) Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 skjønner hva du mener, noen ganger er det bare sånn.. enkelte tenker ikke..
Yrha Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Jepp, det er kjempeslitsomt. Merker at flere jeg kjenner snakker utrolig mye stygt om andre bak deres rygg. Og jeg tenker litt sånn at snakker de dritt om andre til meg, snakker de helt sikkert dritt om meg til andre også! Prøver å omgås folk som jeg stoler på og som ser positivt på sine medmennesker. Og enig med deg, er utrolig takknemlig for familien min som er så snille og gode
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå