Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Blir så jævli lei av hvordan ser slimproppen ut? (jo litt gul,grønn,rosa og full av bukstevekster) hvilken vogn skal jeg velge? Vi som synes synd på oss selv, og ingen har det værre en meg... Tror du jeg er gravid? (det er da vel ingen her inne som vet det vel) Kampen om hvem som har minst dager igjenn. Les litt da så ser du at dette står garantert en plass her..
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Du har garantert vært for mye her inne. Få deg et liv!!!
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Men du har glemt det viktigste av alle!! Vi som synes synd på oss selv, for at kassadama spurte om det er to der inne!
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 eller.. "hvorfor får henne flere svar enn meg"
tuppa prøvd lenge Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 kanskje på tide at du kommer deg litt vekk fra bim??:)er tydlig at du er for mye her inne når du er lei ting som omhandler graviditet.. veit du hva jeg er lei??folk som tar opp dette temaet her HELE tiden og klager på hvor jævlig irriterende folk er fordi de stille spørsmål som ikke faller helt i smak! disse spørsmålene er minst like irriterende som innlegg av denne duren og det ER forresten gammelt nytt! vi har skjønt at dere ikke liker disse spørsmålene og er lei slimproppen og lignende! yeah! get the point!! hvis man ikke tåler at folk spør om ting som omhandler graviditeten uansett hvor mange ganger det blir tatt opp så finn et annet forum for dette forumet heter faktisk barn i magen og er til for sånne spørsmål! hilsen "anonym"!
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 Du HI: hva er "bukstevekster"?? Var du på 10 "verset" av Ibsens ripsbusker kanskje? Da går jo bokstavene gjerne litt i surr....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå