Gå til innhold

UTROLIG MISFORNØYD !!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare si at babykos på forus i stavanger er den største dritt plassen jeg noen gang har satt mine bein på.... jeg hadde bestillt ei vogn som kom alt for sent, og når den endelig kom så var den falmet og det manglet en liten del......... og jeg fikk beskjed at dette ikke skulle ta så lang tid å fikse, det kom en mann fra bergen etter 3 lange uker å kikket på vogna, han festet på en uorginal del og banket litt her og der. etterpå så mente han at disse vognene ofte falmet litt og det ikke var noe å bry seg om. ikke ville han gi meg avslag heller !!!!!

Jeg ga ham beskjed om at jeg ville ha pengene igjen, men da ville han heller gi meg ei annen vogn.... jeg ble helt satt ut. hun dama som jobbet der var enig med han dusten. for å korte ned litt så endte det hele med at jeg måtte ta med meg mannen min og nærmest true pengene ut av de. jeg var helt på gråten. nå har jeg kjøpt ny vogn en annen plass og er fornøyd med både servicen og vogna.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bra du fikk ordnet opp, har også hørt endel om den butikken. At folk venter lenge på varer og får ikke hjelp hvis noe er galt med produktene.. Rar måte å drive butikk på synes jeg.

Skrevet

Usj da! Skikkelig dårlig gjort! Jeg var akkurat på Babykos i Bergen og kikket litt. Fikk utrolig god service der. De hadde en ok ordning på bilseter og. Enten kunne man leie, eller man kunne få tilbake halve prisen hvis man kjøpte også neste sete der. Men de hadde bare Bebe Comfort. Har ikke hørt så mye om de setene så litt usikker.

Og dette sklei jo helt vekk fra tema i denne tråden.. Sorry! :-)

Bra du fikk pengene igjen til slutt! Noen skulle aldri jobbet i butikk...

Skrevet

forferdelig service..... godt det gikk bra da...

Skrevet

Tusen takk for tipset. Men trist at det var du som måtte finne det ut. Skal ikke handle noe der som jeg evt. må bytte...

Skrevet

Ikke noe å bry seg om????

Hva er dette for en dritt-butikk?

Jeg jobber i butikk selv, og slike ting skal ikke forekomme. Du har full rett på pengene tilbake, uten noe snikk snakk. De burde først og fremst gitt deg avslag for både falming og lang ventetid!

Fysj....hvor ble kundeservicen av egentlig???

Skrevet

Babykos på Forus???

Er det babylanf du mener kanskje? Eller Olsen?

Uansett,fytti for en service! Godt du fikk kranglet deg tilbake pengene of har fått kjøpt deg noe annet en annen plass.

Kan jeg spørre hvor? Vi er også på jakt etter vogn, men det er så vanskelig i denne jungelen av butikker og merker.

Skrevet

Jeg ble også anbefalt å gå innom der å gjør innkjøpene... kom inn der med godt mot... men var ikje lenge der inne før eg snudde å gikk ut døra... ikke noe butikk for meg!!! Liker meg bedre på barnas hus!!

Skrevet

Butikken het babyland før, men har byttet navn til babykos. jeg har faktisk kjøpt vogn på babybest i sandnes, og er veldig fornøyd med den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...