Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 hva fordriver dere dagene med hjemme med baby,uten om å gå tur?? jeg kjeder meg ganske myeog dagene blir lange.. noen forslag til noe å finne på..?har ikke venniner med baby heller
Mamma til to tette Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Kan anbefale babysang. Vi går en gang i uken og møter 15 andre babyer! Lærer masse nye sanger og leker som man kan drive på med utenom også. Jeg har noen trillevenninner så det blir turer med dem (det kan du jo søke etter her på dib) og så blir det gjerne lunsjer med vennene mine som er i jobb. Er jo også åpne barnehager hvor man kan møte barn og voksne men synes gutten vår på snart 6 mnd er for liten til å ha noe særlig utbytte av det. Men mesteparten av tiden så koser vi oss hjemme, leker litt, gjør litt husarbeid (å ta ut av oppvaskemaskinen er favoritten til ham ,-). Ellers synes jeg dagen går utrolig kjapt, vips så er mannen min hjemme og så er det middag, kveldsstell og i seng.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 mannen min kommer ikke hjem før halv 7 på kvelden jeg så jeg har HELE dagen alene med baby... takk for tips =) er godt å finne på noe annet enn å gå hjemme hele dagen
Mamma til to tette Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 Det skjønner jeg er lenge ja! Min er hjemme rett over 16 og da merker jeg at jeg er litt "oppbrukt" som lekemaskin. Har du ikke en barselgruppe også? Alle snakket om hvor kjekt det var og at de møtes en gang i uken osv men på min gruppe er det ihvertfall ingen som har tatt initiativ til det. Tror både du og baby har godt av å møte noen andre mødre og babyer for utrolig kjekt å dele erfaringer og av og til syte litt,-)
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #6 Skrevet 18. september 2007 vi har en barselgruppe på helsestasjonen en gang i mnd,men vi møtes ikke utenfor det..å som regel er det bare jeg som dukker opp på helsestasjonen oxo..kjedelig det der.. ja hadde vært deilig å ha noen å dele erfaringer med.. tenkte jeg skulle sjekke ut det babysang greiene jeg =) (hvis jeg tørr da) er så sjenert =(
Mamma til to tette Skrevet 18. september 2007 #7 Skrevet 18. september 2007 Ja prøv det! Med så mange babyer som det er hos oss så blir man ganske anonym altså. Man blir ikke bedt om å være solist heller ,-). Og med en baby i armene så har man jo automatisk noe å snakke om.
Søtnosmamma Skrevet 18. september 2007 #8 Skrevet 18. september 2007 Vesla og jeg er på babysvømming en gang i uka i tillegg til barseltreff en gang annenhver uke. I tillegg leker hun med andre babyer på barnepassen på treningssenteret noen ganger i uka. Ellers går det i "hjemmelek". Prøver å variere mellom leking foran speilet, på matta, i sjalet osv. Jeg er også ganske oppbrukt når mannen kommer hjem kl. 16...
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 18. september 2007 #9 Skrevet 18. september 2007 Litt avhengig av hvor du bor - hva med babybio? Jeg var paa det i forrige uke med min 8 uker gamle baby, og det var virkelig litt av en opplevelse. Veldig moro. Ellers blir det mange og lange trilleturer paa oss om dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå