Gå til innhold

håper noen gidder å svare...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har ikm i morgen, men tok akkurat en test.. kom selvfølgelig kun frem en strek:(

MEN.. hehe..

jeg kunne svaaaaaaaaaaakt se en strek til.. men tenker at det er fordi den uansett ligger bak displayet .. om dere skjønner.. og så må jeg innrømmer at jeg kun kunne se den andre streken om jeg holdt pinnen i rett lys/vinkel.. bare å glemme den andre streken da?:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv igjen om et par dager, så slipper du å lure!

Skrevet

Vanskelig å si gitt. Ta en ny test om en dag eller to ;)

Lykke til!

Skrevet

Da jeg har testet neg har jeg også kunnet se en svaaaak strek, den ligger liksom bak ja..

Men jeg kan jo ikke svare for din test da.

Det er vel bare å vente noen dager å se hva som skjer.

Pufh, der sendte jeg masse babystøv til deg:)

Skrevet

den er såpass svak at jeg ser den, men allikevel så blir jeg usikker på om jeg bare innbiller meg det- så svak er den..:/ men har jo testet meg før og da har jeg aldri opplevd dette før..

tuusen tak for babystøvet!!!!:):):):):) kan jeg teste meg allerede i morgentidelig, eller må/bør jeg vente i hele 2-3 dager??

Skrevet

det er bare og holde motet oppe, jeg testa negativt 3 ganger før lege testen var positiv:)

Skrevet

Jeg testet negativ på fire billigtester før jeg med den femte gikk til vinduet for å se i bedre lys..Da var det en veldig svak strek og det var tre dager etter ikm..Jeg er i 18 uke nå.

Smør deg med tålmodighet og test deg igjen om et par dager.

Lykke til.

Skrevet

en strek ska jo være en strek sies det da:o)men kjøp deg en cb digital du så slipper du lure

Skrevet

har cb digital, men er selvfølgelig ikke tissetrengt..hehe.. og kan heller ikke drikke mye vann før den testen kan tas.. tålmodighet er en dyd sies det...

men takk for alle svar og all oppmuntringen:)

Skrevet

.vil bare si en ting om cb digital .Jeg testet svakt positivt med stimmel fra billigtest, gikk og kjøpte meg en digital som jeg tok litt senere på dagen.

Den viste ikke gravid

Tok ny billigtest dagen etter, da var den enda litt sterkere.

Neste dag igjen tok jeg en ny digital (da med morgenurin) og den slo ut med gravid.

Ville bare si det, sånn at du ikke tenker at du kan stole på at en negativ cb digital betyr at du ikke kan være gravid.

Skrevet

Ja det har jo noe med timingen å gjøre.

Greit å teste med morgenurin fordi konsentrasjonen av hcg er høyere da.

Jeg slutta å teste før ikm i det store og hele,

for da ble det jo aldri positiv :P

Men den måneden det klaffa, var det ingen tvil på ikm-dagen,

sterk positiv CB ikke-digital med en gang.

(Tok litt tid før det gikk opp for meg da, men det er en annen sak)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...