Gå til innhold

Noen som hører på psy og goa-trance her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tips til noen bra dj's?

Hører mye på

Eskimo

Astral projection

Alien project

ChiAD

Double REL

Infected mushroom

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eneste jeg har hørt om er Infected Mushroom. Ike min type musikk da...Vet ikke hva goa-trance er engang=)

Gjest postlogic unt mikrovampyren
Skrevet

i do i do i do

men det visste du vel;)

Skrevet

du kan jo prøve sphongle

Skrevet

jeg hørte en del på goa i mine yngre dager.. når jeg var sånn 15 -16.. husker ikke helt nå hvem jeg hørte på..kan finne ut..

Skrevet

schpongle ruuuler =)

hehe beste sangen er den der... faen hva heter den igjen...

DMT, dmt, lsd I love them both.... faen husker ikke hva den heter. men joda, schpongle ruler=)

Skrevet

haha ja de er tøffe.. er ikke sphongle IM gutta da de var små?

Talamasca er jo ok også

Skrevet

cherry coke: hehe infected er litt vel anderledes fra resten her da... =) skiller seg litt ut... men ikke alle kan like det heller=)

Jenta med lillegutt: Stilig =) hehe... det er vel en...8-9 år siden kanskje? det liker vi, var da goa/psy var på sitt beste...

Skrevet

Eskiom er jo bra då...har ikke hørt så veldig mye av de andre...

Går vel mer i trance her....

Skrevet

Postlogic - stemmer muligens d...

Are you schpongled? skal taes frem igjen nå.

Nothing lasts but nothing is lost =)

Hehe men kan egentlig ikke høre på goa/psy nå for får bare så altfor lyst å gå ut... hehe beste minnet ever er fra boom-festivalen i ørkenen i portugal da double rel spilte. de bygget opp til en take-off over ihvertfall 10 minutter og da take-offen liksom skulle komme slo de av ALL lyd slik at alle som var der (sikkert 10 000 folk) hørte hverandre skrike og ta helt av og DA kom take-offen... hehe... men den tid er absolutt forbi nå ja... kan ikke drive på sånn når man har små barn... =P mn gøy var det absolutt=)

Skrevet

Ung Mamma: Ok =) Hehe hvis du liker trance må du sjekke ut det andre der... Er myyye bedre og myyye mer avansert =)

Noen tips:

Alien project - DNA

ChiAD - Bio candy

Infected mushroom - deeply desturbed

Schpongle: den der sangen jeg ikke kommer på navnet på... =P

Skrevet

*ler*

dere kunne like gjerne snakket samisk eller afrikansk her for min del,jeg skjønner ikke en dritt ;)

hahhha

Skrevet

Ja ;) Men nå som jeg har blitt så "gammel" så holder jeg meg til house, club og slikt.. Goa perioden min er over for lengst ;) Chika maser etter deg forresten.. har du snakket med henne?

Skrevet

Jenta med lillegutt: hehe ja goa og psy blir jo ofte innen miljøet sett på som litt "barnslig" men jaja jeg liker det =) men hører litt på club og house også. hører også på en del chill-out.,,, men uansett hvor voksent det liksom skal være klarer jeg ikke helt å forstå meg på progressivt... men jaja kanskje jeg klarer det etterhvert...=)

Skrevet

hehe.. ja.. ;)

Men jeg hører ikke på trance what so ever lengre liksom.. Ikke helt min greie.. så nå går det egentlig mest i Hed Kandi, Benny B., bob sinclare, booty luv, fedde le grand osv.. hehe :)

Skrevet

Ok, skal sjekke det ut =) benny benassi er finfin forspillmusikk mener nå ihvertfall jeg men skal sjekke ut resten=)

har ikke snakket med chika nei, hva sier hun ? =)

Skrevet

nei, hun hadde ikke fått med seg at du hadde født.. så hun ble helt i ekstase.. hehe..

hun ropte på deg her også,men du var ikke her..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...