Gjest Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Jeg har ingen erfaring med teutonia. Er noen av disse vognene tunge? hvordan er disse på snøføre? Og sist men ikke minst, hvilen av disse synes du er finest?
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Kan bare svare for Teut. M. Vi har den. Veldig fornøyd. Den er ikke tung i det hele tatt, lett å slå sammen og god å trille. Helt fin på vinterføre. Eneste aberet er at den ikke er så lang i liggedelen. Men jeg har ikke hatt noen problemer i så måte
Gjest Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Takk! ) Vurdere denne selv. hm.. tror kansje jeg må prøvekjøre den i en eller annen babybutikk. Har ingen erfaring med disse vognene. Er kvaliteten på Teutonia bra?
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 Ja, jeg synes kvaliteten er bra. Trekket har holdt seg veldig fint bla. Ingen bleking av sola el.
Gjest Skrevet 18. september 2007 #6 Skrevet 18. september 2007 De er ganske tunge ja, veier ca 16 kg, og det er en del! Hadde ikke du Easywalker Sky, om jeg husker rett..? Den veier jo halvparten..!
LegallyBlond Skrevet 18. september 2007 #7 Skrevet 18. september 2007 Teutonia fun minner jo mye om mistral s, og den veier minst av alle teutonia-vognene (bortsett fra trillene da). Har sååå lyst på den selv!
Gjest Skrevet 18. september 2007 #8 Skrevet 18. september 2007 Jo, det stemmer mamsemomsen. Er ikke greit og ha vogndilla :-) Det plager meg også litt at det ikke er fotbrett på EW, og en teit glidelåsmekanisme for og sette ryggen opp/legge ned. Dessuten sitter ikke barnet helt opp, bare delvis. småting som plager ja.. huff. Kalesjen er jo heller ikke noe og skryte av egentlig. Men ellers ei flott vogn. stilig og se på og en drøm å trille. )
Gjest Skrevet 18. september 2007 #9 Skrevet 18. september 2007 Ja, de glidelåsene er helt håpløse..! Har OTH og er utrolig fornøyd vi da, men ville sett på Teutonia Fun..! Den er like lett som Bugaboo, finere enn Mistral S'en faktisk, og utrolig liten og snerten :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå