Jelly Belly Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Jeg har fått time til lap 30 september, men igår begynte jeg på provera for å få mensen slik at jeg kunne begynne på pergo. Da har jeg i tilfelle (etter mine beregninger) IKM 30 september.. Hadde dere avsluttet provera og heller ventet til etter lap, eller ville dere klint til å kjørt på nå som dere kunne??? Klarer ikke bestemme meg..
Gjest Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Regner med du har veldig uregelmessig mens siden du startet Provera for å få mens. Har ingen erfaring med det, men hadde nok bare fortsatt jeg Hehe... Du får heller være litt forsiktig med sex siden man ikke bør være gravid når man tar lap Hvis du får gjennomført lap (og ingenting er galt) og får mens samtidig, er du jo klar for Pergotime og babymaking om ikke alt for lenge
Jelly Belly Skrevet 18. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. september 2007 Jeg fikk to pergokurer av legen nå som jeg skulle ta uten pausemnd. Dette var noe jeg skulle gjøre mens jeg ventet på lap. Hadde ikke trodd det skulle ta så kort tid før jeg skulle inn!! Men tror faktisk jeg kommer til å ringe legen og utsette hele lap'n.. Vil ta de to kurene, og har det ikke skjedd noe innen da skal de få skjære i meg. Vil ikke bli skjært i før det er absolutt nødvendig.. Er da for faen ingen grillkylling!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå