L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Sover så utrolig dårlig at åhhh. Sovna ved 0300 tida i natt, men våknet igjen kvart på seks. Lå våken til halv åtte og sov videre noen timer. I går natt sov jeg bare 4 timer! Jeg er kjempe trøtt, men får liksom ikke sove. Kjennes ut som om kroppen "brygger" på noe, har vondt i hodet osv. Føles ut som at jeg skal bli syk, få influensa eller lignende. blæ. Jeg er SLITEN og TRØTT! det var dagens syteinnlegg...
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Da kommer babyen din snart skal du se! Bruker å være litt sånn uggen, syk og ikke få sove like før den lille melder sin ankomst!!
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 18. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2007 åh det høres lovende ut:=) hehe. skal på kk nå snart så kanskje de ser om jeg er blitt noe moden... Håper inderlig det:=)
betty74 Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Høres ikke særlig morsomt ut... Prøv å få deg en time på øyet i løpet av dagen. Noen ganger kan mangel på søvn bare gjøre det enda vanskeligere å sove. Lykke til!
Propellmamma til 2 Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 Akkurat det samme har jeg sittet og klagd på telefonen til mannen min om i dag!! Har vært våken mesteparten av natta (men det er ikke noe nytt for så vidt med bekkensmertene). Men pleier å være litt piggere på dagen, men nå er jeg utslitt, har vondt i kroppen og det svir langt oppi bihulene. Ligger under et pledd på sofaen og fryser :-( Mener jeg har lest før at vi har termin ganske likt? Jeg har 4/10. Stakkars oss... det må være slitsomt å i tillegg være syk under fødselen, så god bedring til oss :-)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 18. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. september 2007 jeg har den 27 sept. Så er ikke så lenge igjen... ja akkurat som du beskriver, det svir i bihulene liksom... Håper inderlig at formen blir bedre før fødselen. skal på apoteket og kjøpe c vitamin... god bedring til deg også...
marghald Skrevet 18. september 2007 #7 Skrevet 18. september 2007 Akkurat sånn følte jeg det i helgen også - utrolig slitsomt! Men nå har jeg fått superenergi - fyker rundt i huset og rydder, vasker ++ for alle penga! Det er håp for alle:)
Snart ferdig! FØDEKLAR Skrevet 18. september 2007 #8 Skrevet 18. september 2007 Kjenner meg igjen:0((...Bra d ik er lenge att!!... Har termin neste fredag:0)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 18. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 18. september 2007 åh det hørtes deilig ut med litt energi:) vel nå har jeg kommet fra KK, og hodet har FESTET seg:) ble super glad. Hun ville ikke undersøke meg for å se om jeg var moden, men hun sa at ungen lå veldig langt ned i bekkenet... Så nå skal jeg slappe av resten av dagen og samle krefter og spise c vitamin:) hehe, og bringebær kapsler, så blir jeg sikkert så moden så *optimistisk*
Marande Skrevet 18. september 2007 #10 Skrevet 18. september 2007 Jeg var frisk og opplagt under hele forrige svangerskap, men de siste 2 ukene nå har jeg vært i elendig form, mer eller mindre hatt influensa symptomer...og i dag, 4 dager over termin startet omsider riene...så skal dra på føden om ikke alt for lenge tenker jeg....er alt mellom 40-52sekunder varihet på riene...med alt fra 5-10min mellomrom. men vannet har ikke gått enda da.....men håper å føde i dag
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 18. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 18. september 2007 heldig du er da;))) Håper å gå i fødsel snart jeg også, men har enda 9 dager igjen til termin så han venter vel enda noen dager med å komme ut:) hehe. Du må iallefall ha masse lykke til;)
Tonje, M&A Skrevet 18. september 2007 #13 Skrevet 18. september 2007 Dette var som om jeg skulle skrevet det selv! Har det på akkurat samme måten. Sover maks 3 timer om natta og når morgen kommer er jeg helt utslitt. Jeg er heldig å ha barn i barnehage, så jeg har lagt med nedpå en time eller to på dagen. Men i dag har jeg liksom ikke "våknet igjen". Bare går å hangler, murrer i ryggen og underlivet. Håper det ikke er så langt unna nå. Har 5 dager til termin, så det begynner vel å forberede seg. Håper du får slappet av og sovet litt før du skal igjennom den store oppgaven! Masse lykke til:)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 18. september 2007 Forfatter #14 Skrevet 18. september 2007 da har du ikke lenge igjen Tonje:=) Du skal se det skjer noe snart;) Vi må bare være tolmodige... Jeg skal prøve å sove litt nå snart, bare en time:) hehe... Så får vi håpe at søvnen kommer igjen til kvelden!
Tonje, M&A Skrevet 18. september 2007 #15 Skrevet 18. september 2007 Sov godt:) Nå er vi nok snart mødre!
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 18. september 2007 Forfatter #16 Skrevet 18. september 2007 ja vi satser på det;) Var ei jeg kjenner som hadde termin dagen før meg, den 26 og hun fødte i går:) Så jeg bare "snart er det vel min tur også":) hehe... Masse lykke til iallefall;))
Tonje, M&A Skrevet 18. september 2007 #17 Skrevet 18. september 2007 Takk for det! Lykke til du og:) Passe misunnelig på hun som fødte i går...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå