Gå til innhold

føler meg så elendig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sover så utrolig dårlig at åhhh. Sovna ved 0300 tida i natt, men våknet igjen kvart på seks. Lå våken til halv åtte og sov videre noen timer. I går natt sov jeg bare 4 timer! Jeg er kjempe trøtt, men får liksom ikke sove.

Kjennes ut som om kroppen "brygger" på noe, har vondt i hodet osv. Føles ut som at jeg skal bli syk, få influensa eller lignende. blæ.

Jeg er SLITEN og TRØTT!

det var dagens syteinnlegg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da kommer babyen din snart skal du se!

Bruker å være litt sånn uggen, syk og ikke få sove like før den lille melder sin ankomst!! :)

Skrevet

åh det høres lovende ut:=) hehe.

skal på kk nå snart så kanskje de ser om jeg er blitt noe moden... Håper inderlig det:=)

Skrevet

Høres ikke særlig morsomt ut... Prøv å få deg en time på øyet i løpet av dagen. Noen ganger kan mangel på søvn bare gjøre det enda vanskeligere å sove.

Lykke til!

Skrevet

Akkurat det samme har jeg sittet og klagd på telefonen til mannen min om i dag!! Har vært våken mesteparten av natta (men det er ikke noe nytt for så vidt med bekkensmertene). Men pleier å være litt piggere på dagen, men nå er jeg utslitt, har vondt i kroppen og det svir langt oppi bihulene. Ligger under et pledd på sofaen og fryser :-(

Mener jeg har lest før at vi har termin ganske likt? Jeg har 4/10.

Stakkars oss... det må være slitsomt å i tillegg være syk under fødselen, så god bedring til oss :-)

Skrevet

jeg har den 27 sept. :) Så er ikke så lenge igjen... ja akkurat som du beskriver, det svir i bihulene liksom...

Håper inderlig at formen blir bedre før fødselen. skal på apoteket og kjøpe c vitamin... :)

god bedring til deg også...

Skrevet

Akkurat sånn følte jeg det i helgen også - utrolig slitsomt!

Men nå har jeg fått superenergi - fyker rundt i huset og rydder, vasker ++ for alle penga! Det er håp for alle:)

Skrevet

Kjenner meg igjen:0((...Bra d ik er lenge att!!...

Har termin neste fredag:0)

Skrevet

åh det hørtes deilig ut med litt energi:)

vel nå har jeg kommet fra KK, og hodet har FESTET seg:) ble super glad. Hun ville ikke undersøke meg for å se om jeg var moden, men hun sa at ungen lå veldig langt ned i bekkenet...

Så nå skal jeg slappe av resten av dagen og samle krefter og spise c vitamin:) hehe, og bringebær kapsler, så blir jeg sikkert så moden så:)

*optimistisk*:)

Skrevet

Jeg var frisk og opplagt under hele forrige svangerskap, men de siste 2 ukene nå har jeg vært i elendig form, mer eller mindre hatt influensa symptomer...og i dag, 4 dager over termin startet omsider riene...så skal dra på føden om ikke alt for lenge tenker jeg....er alt mellom 40-52sekunder varihet på riene...med alt fra 5-10min mellomrom.

men vannet har ikke gått enda da.....men håper å føde i dag :)

Skrevet

heldig du er da;)))

Håper å gå i fødsel snart jeg også, men har enda 9 dager igjen til termin så han venter vel enda noen dager med å komme ut:) hehe.

Du må iallefall ha masse lykke til;)

Skrevet

Dette var som om jeg skulle skrevet det selv!

Har det på akkurat samme måten.

Sover maks 3 timer om natta og når morgen kommer er jeg helt utslitt.

Jeg er heldig å ha barn i barnehage, så jeg har lagt med nedpå en time eller to på dagen.

Men i dag har jeg liksom ikke "våknet igjen".

Bare går å hangler, murrer i ryggen og underlivet.

Håper det ikke er så langt unna nå.

Har 5 dager til termin, så det begynner vel å forberede seg.

Håper du får slappet av og sovet litt før du skal igjennom den store oppgaven!

Masse lykke til:)

Skrevet

da har du ikke lenge igjen Tonje:=) Du skal se det skjer noe snart;) Vi må bare være tolmodige... Jeg skal prøve å sove litt nå snart, bare en time:) hehe... Så får vi håpe at søvnen kommer igjen til kvelden!

Skrevet

ja vi satser på det;) Var ei jeg kjenner som hadde termin dagen før meg, den 26 og hun fødte i går:) Så jeg bare "snart er det vel min tur også":) hehe...

Masse lykke til iallefall;))

Skrevet

Takk for det!

Lykke til du og:)

Passe misunnelig på hun som fødte i går...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...