Fløffy Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Har søkt om tidskonto og lurer på om det er noen som har erfaring fra dette?
Mamma'n til 2 Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Hadde dette med min først sønn, og delte med far fra min sønn var 2,5 mnd. Jeg var hjemme 2 dager i uken og pappan 2 dager i uken. 1 dag i uken hadde begge hjemmekontor+barnepike. Dette gikk veldig fint, og ga oss begge en mulighet til å tilpasse oss våre nye roller som foreldre og være delaktig i babyen utvikling (i tillegg til at far virkelig var på banen fra et tidlig tidspunkt). Amming gikk veldig fint, og jeg helammet de første 4 mnd, etter dette var gutten så stor og sulten at vi smått begynte med grøt og velling. Amming morgen, ettermiddag og kveld fortsatte jeg med til gutten var 10 mnd. Fra 7 mnd jobbet jeg 80% og det var veldig deilig å kunne gjøre dette i 2 år. Vi var heldige og hadde min voksne svigerinne boende hjemme hos oss og passet gutten vår til han var 18 mnd og begynte i barnehage. Fremdeles hadde jeg mange permisjonsdager igjen som jeg avtalte med arbeidsgiver at jeg tok ut når jeg så det passet. Det var helt fantastisk å kunne ha denne goden godt ut i min sønns 2 år og ha deilige være hjemme dager som hele familien dro nytte av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå