Gå til innhold

Noen som har erfaring fra bruk av tidskonto?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har søkt om tidskonto og lurer på om det er noen som har erfaring fra dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde dette med min først sønn, og delte med far fra min sønn var 2,5 mnd. Jeg var hjemme 2 dager i uken og pappan 2 dager i uken. 1 dag i uken hadde begge hjemmekontor+barnepike. Dette gikk veldig fint, og ga oss begge en mulighet til å tilpasse oss våre nye roller som foreldre og være delaktig i babyen utvikling (i tillegg til at far virkelig var på banen fra et tidlig tidspunkt). Amming gikk veldig fint, og jeg helammet de første 4 mnd, etter dette var gutten så stor og sulten at vi smått begynte med grøt og velling. Amming morgen, ettermiddag og kveld fortsatte jeg med til gutten var 10 mnd. Fra 7 mnd jobbet jeg 80% og det var veldig deilig å kunne gjøre dette i 2 år. Vi var heldige og hadde min voksne svigerinne boende hjemme hos oss og passet gutten vår til han var 18 mnd og begynte i barnehage. Fremdeles hadde jeg mange permisjonsdager igjen som jeg avtalte med arbeidsgiver at jeg tok ut når jeg så det passet. Det var helt fantastisk å kunne ha denne goden godt ut i min sønns 2 år og ha deilige være hjemme dager som hele familien dro nytte av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...