Gå til innhold

har ikke fått noen mage....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke gått noen mage enda, det plager meg litt...

Jeg er slank så trodde at det skulle vises snart, er 13+5 i dag. (førstegangs fødende)

Er det flere enn meg som ikke har fått mage enda?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:) Kan nok ta litt tid før den titter frem..hadde ikke mage da jeg heller.. Men veldig ulikt fra person til person da:) Plutselig strutter den ut;)
Skrevet

Jeg fikk mage sent og da jeg var i uke 20 var det fortsatt folk som ikke turte å spør meg om jeg var gravid pga liten mage. Jeg har hele tiden trøstet meg med at magen blir garantert stor, så tenk på hvor mye bedre den siste delen av svangerskapet blir dersom den ikke er helt enorm! I siste måned kan du ikke vente med å få den bort uansett ;) Så nyt tiden før den kommer, og bruk alle de buksene som du ikke får brukt noe mer om bare noen få uker =) (Jeg vet det er litt kjipt for alle skal jo kommentere magestørrelsen, men jatt med og si at det er mange måneder enda på å bli diger ;)

Lykke til!

Skrevet

Jeg fikk ikke ordentlig gravidmage før i uke 23. Er også førstegangs.

Men jeg merka at buksene ble litt trangere, men ingen andre enn meg selv om mannen min kunne se at jeg "vokste"......

Nå er jeg 27+5 og nyter at alle sier "guri så stor du plutselig har blitt" For ja, jeg vokser for hver dag som går. Så tenker jeg som så. Nyt den tiden du er liten og kanskje uten særlig mage. For du skal tidsnok bli stor, tung og magen blir i veien.

Skrevet

Jeg er i uke 19 og folk ser det ikke. De som vet sier" Ja, hvis man vet at du er gravid, så kan man kansje se det.."

Men på kvelden strutter den litt ekstra da;)

Skrevet

Tusen takk for beroligene svar alle sammen! :)

Skrevet

Er i uke 26 med nr to, er større enn sist gang men det vises lite. Lagt på meg ti kg og fått en ganske bra kul, men den vises ikke så godt når jeg har klær på. Blir til og med sjekket opp av andre på kjøpesentret og t-banen....

Slapp av magen kommer:o)

Skrevet

Hei.

jeg er også 13+5 idag, og har heller ikke fått noe særlig mage. synes selv at jeg ser at magen har vokst litt, og noen jeg ikke hadde sett på en stund kommenterte at de hadde lurt litt (etter jeg fortalte at jeg var gravid), men egentlig så kunne jeg sikkert hatt samme magen om jeg bare hadde lagt på meg litt av andre grunner også;)

men stoler på alle som sier at når magen først begynner å vokse så går det fort..selv om jeg gjerne skulle ønske at det syntes litt mer allerede nå...

Skrevet

Jg hadde ikke en kilo for møe,men det viste seg ikke før uke 18 på meg

Skrevet

4 dager før terminen sist så var jeg å skulle kjøpe stellekomode. De var da utsolgt men så sa hun etter å ha sett litt på meg at de kunne jo bestille den, det tok bare 4-6 uker. Var jo ennå lenge til jeg skulle ha... Ikke alle som blir så fryktelig store.

Skrevet

jeg fikk mage rundt uke 15- 16. men vet det er mange førstegangs som ikke får mage før etter uke 20. den kommer nok!

Skrevet

dette varierer fra person til person, selv er jeg 13 uker idag, og har enda ikke fått noen mage. Er andregangsfødende. Første gang fødte jeg i uke 33, og da hadde jeg fremdeles bare en liten kul så folk turte fremdeles ikke spørre meg... de som spurte tullet jeg med å sa at jeg bare hadde spist litt kål ;)

Synes ikke du skal bekymre deg.. det går seg til etterhvert.. Noen vokser masse på begynnelsen, mens andre på slutten... Så kos deg heller med den lille spiren i magen, og nyt tiden du har med bøker og filmer. Det blir det ikke mye av etterhvert har jeg erfart... min lille er nå 1 år, og det er ikke et rolg øyeblikk ;) men bare kos...!!

Gled deg,.. og lykke til videre

Skrevet

Pliis ikke forvent å få mage når dere "bare" er 12-13 uker på vei =) Da blir man bare så skuffet og lei seg, siden det tar litt tid - særlig når man er førstegangs. Jeg er 24 uker på vei og har knapt mage enda. Vi er så forskjellige, og er ikke det bra da? ;-p

Skrevet

hei. jeg går inn i den 14 uke i dag. har begynt å få litt mage. litt større på kvelden. når jeg ligger på ryggen, kan man ikke se så mye "stor" mage.. venter på magen jeg også... hilsen førstegangsfødende på 21 år.

Skrevet

Jeg er også førstegangs, og magen begynte å bli synlig ca når jeg var 15/16 uker. Nå er jeg nesten 17 uker og hos meg kan en nå se en liten søt kul på magen....og de som ikke vet om at jeg er gravid ser det nok også nå ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...