Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 ønsker og kjøpe meg brudekjole til vårt bryllup. for meg er det ikke merkelappen i ryggen som teller,men heller hvordan brudekjolen ser ut. noen som har noen tips om hvor jeg kan finne meg en drømmekjole? sett mange innlegg om torunns,og at alle har vært veldig fornøyd,men jeg har ikke funnet MIN kjole der. har dere andre ideer hvor jeg kan finne meg en kjole? har ikke brudesalong her vi bor,så her blir det vel nettet som gjelder.. og hva må jeg tenke på hvis jeg skal kjøpe kjole via nettet?
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Nå vet ikke jeg hvilken stil du har da.. men jeg har en nydelig brudekjole til salgs (str.38/40) dersom det er av interesse:) e-mail: [email protected]
Cocco*med 2 små spirer* Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 For shopping på nett vil jeg anbefale å ta en titt på en amerikansk side, bra priser, og du kan bestille etter mål: http://www.bridalonlinestore.com
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Du kan jo sjekke litt rundt både på nett og i butikk og sende "torunn" bilde av akkurat DEN kjolen du har falt/faller for. Man er ikke nødt til å velge bare fra de bildene hun har. Det kommer jeg til å gjøre den dagen det blir aktuelt. Send bare bilde og mål så får du akkurat den kjolen du vil ha.
lettereliv Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 Jeg ville dratt en plass de har kjoler jeg og prøvd noen. Jeg fant min drømmekjole i dag og kjøpte den på salg faktisk. Men prøvde flere typer og så at de jeg trodde jeg ikke kunne ha passe bra, mens noen jeg trodde jeg kunne ha så ut som hus... Dra ut og prøv og så bestill på nettet. Og finn den stilen du liker på kjoler før du drar på salong og prøver Lykke til^!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå