inzaidaz Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Min sønn på snart 2 år hyler HELE tiden!!!!!!!!!!!!! Det er grusomt å høre på...! Han hyler når har har det gøy...når han er sint og når han kjeder seg! Hva skal jeg gjøre???? ALLE RÅD TAS IMOT MED STOOOOR TAKK!!!!
er det muuulig Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 dette gjorde størsta når hun var på samme alder....eller....hun hyyla sånn fra hun var rundt 1.5år til hun var rundt 2år......helt til mamman min som jobber i barnehage anbefalte meg å ta henne til legen.... vi dro til legen og han kunne fastslå at hun hadde mye vann i mellom-øret.....og derfor ikke hørte seg selv eller andre godt nok...og derfor hylingen......
er det muuulig Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 hun ble jo såklart behandlet for dette....og ble bra....og fikk det igjen.....og ble bra....men har fått beskjed at om hun får det igjen....så må hun ha dren....
inzaidaz Skrevet 18. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. september 2007 Men det virker ikke som om han har vondt eller nå... Men ja...det er utrolig at han ikke sprenger sine egne trommhinner...kan jo nesten knuse glass med den hylingen!
inzaidaz Skrevet 18. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. september 2007 Men han hører meg når jeg prater normalt til han.... så tror nok ikke det er det... Så det er nok bare en uvane... men HVORDAN BLIR JEG KVITT DENNE UVANEN??????
inzaidaz Skrevet 18. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. september 2007 Hjelp....vær så snill....
er det muuulig Skrevet 18. september 2007 #7 Skrevet 18. september 2007 dt gjør ikke vont å ha ann i mellomøret....men det er ubehagelig....de hører...men mer som i en blikk-boks....og hører best når det er stille og rolig rundt dem helst ansikt-til ansikt...
inzaidaz Skrevet 18. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 18. september 2007 Hm....kanskje jeg skal ta han til legen da en tur for å sjekke.... Takk for tipset da
M by M Skrevet 18. september 2007 #9 Skrevet 18. september 2007 Dattra mi gjør det hun og når hun blir sint. Og det gjør så vondt i ørene! Er nesten døv en liten stund etter at hun har hylt. Jeg overser det jeg og lar henne hyle til hun er ferdig. Ogsås pør jeg igjen hva som er galt med rolig stemme. Da roer hun seg og klarer å formulere det hun ville frem til. Hos oss tror jeg det kommer mye av hennes frustrasjon når vi ikke forstår henne. Nå som språket er mer utviklet, skjer det sjeldnere. Snakket med helsesøster om det og hun syns min metode var bra, og sa vi bare skulle fortsette slik. Faren til dattra mi kjefter på henne når hun hyler, men min erfaring er at da blir hylingen bare enda værre.
*Molly mus* Skrevet 18. september 2007 #10 Skrevet 18. september 2007 Søskenbarnet mitt på 2 hylte også mye, de tok henne med til legen å det viste seg at hun hadde dålig hørsel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå