Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Urinprøvene du leverer på sv.kontrollene, må de være morgenurin? Er så tissetrengt om morgenen, å når jeg ikke skal til legen før om ettermiddagen, så hender det at jeg glemmer det. Går det bra med en prøve tatt senere på dagen??
pilutt1 Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Det har hendt seg at jeg har tatt en litt senere på dagen ja...For jeg føler jeg som regel må dusje før jeg tisser på et glass,med tanke på endel utflod som kan slå ut på testen...og da er det ikke alltid jeg klarer å holde meg til jeg har dusjet. Men det har gått greit det altså!
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Det MÅ ikke være morgenuring, men det er det som er det beste. Kan du ikke bare ta urinprøven på morgenen og sette den i kjøleskapet til du skal til legen? Det er morgenurinen som er mest konsentrert.
Propellmamma til 2 Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 MÅ ikke det, det som er viktigere er at du er ren og ikke får spor av utflod i urinen.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 Det viktigste er at du har vasket deg nedentil og at det er en midtstråle prøve.
Kristin* Skrevet 18. september 2007 #6 Skrevet 18. september 2007 Urinen skal ha vært lengst mulig i blæra di, det er derfor de ønsker morgenurin. Men går bra ellers også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå