Gjest Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Fikk min store jente på fredag, hun veide 4440 gr, 53 cm lang og 36 rundt hodet. Hun var stjernekikker men fødselen tok 1 time fra start til slutt og 4 pitte små pyntesting:) Så ikke alle stjerne kikker fødseler er lange eller vonde:)
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Gratulerer så mye med jenta di! Det må jeg si var en rask fødsel. =) Kos dere masse fremover og masse lykke til videre.
pilutt1 Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 ehh...stjernekikker? Hva er det? Det var et nytt ord i den forbindelsen for meg gitt...men gratulerer så mye med jenta di!
Mamma'n til 2 Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Gratulerer og takk for beroligene beskjed! Min første var stjernekikker, og kun 33 cm rundt hodet - men sprakk mye! (Dette gjorde ikke vondt, bare ubehagelig etterpå og syingen tok litt tid). Min fødsel var også rask, 2 timer fra 4 cm til han var ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå