Gjest Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 tok en CB test i går ettermiddag og en tidlig i dag morges.Begge var svakt positive.Da er jeg vel gravid.Er kvalm og grusomt trett... Skal ta en digital CB test i ettermiddag for å få vite det helt sikkert.Der står det jo gravid/ikke gravid....Håper at alt går bra denne gangen siden det gikk dritt forrige gang.Da endte gleden i en SA i 9 uke.Nå er jeg i 5 uke,termin 23 mai,2008.
Gjest Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Gratulerer!! Da jeg var gravid me min lille pike, så var streken veeeeldig svak de første gangene, så du er nok gravid ja!!! Så flott!!!
Gjest Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Gratulerer heldiggrisen du!! Teste meg i morges og den var super negativ:(
Saltlakris Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Gratulerer så mye!! Og lykke til!
kaalrot Høygravid!:) Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 jeg har ikm i morgen, men tok akkurat en test.. kom selvfølgelig kun frem en strek:( MEN.. hehe.. jeg kunne svaaaaaaaaaaakt se en strek til.. men tenker at det er fordi den uansett ligger bak displayet .. om dere skjønner.. og så må jeg innrømmer at jeg kun kunne se den andre streken om jeg holdt pinnen i rett lys/vinkel.. bare å glemme den andre streken da?
Gjest Skrevet 18. september 2007 #6 Skrevet 18. september 2007 Gratulerer høres positivt uy nok for meg. Min var negativ i morges. Prøvde å holde den i all salgs vinkler og lys men ikke en ekstra strek å skimte.Du har fått fram din og det er positivt!!!
maybe3 Skrevet 18. september 2007 #7 Skrevet 18. september 2007 Hehe;-) Godt å se at jeg ikke er alene;-) Jeg er to dager over tiden,men negativt test igår.....utrolig kjipt... Kunne dessverre ikke skimte antydning til 2 streker... Så sånn er det;-/
kaalrot Høygravid!:) Skrevet 18. september 2007 #8 Skrevet 18. september 2007 min er såpass svak at jeg begynner å lure på om det er rein innbildning..hehe.. 2 dager over tiden, da er det jo fortsatt håp:) kjenner du no symptomer på at tanta er rett rundt hjørne eller?? jeg kjenner overhodet ingen symptomer.. ikke engang ømme pupper(noe som jeg alltid får!!).. men er usikker på syklusen min så det kan jo være grunnen...
maybe3 Skrevet 18. september 2007 #9 Skrevet 18. september 2007 Nei ingen tegn på tantebesøk;-) Men jeg er trøtt, blir plutselig kvalm og litt øm i puppene.. Så nå vet jeg ikke hva jeg skal tro......
kaalrot Høygravid!:) Skrevet 18. september 2007 #10 Skrevet 18. september 2007 jeg har lagt ut samme linken på skravle, og der er det kanskje noen oppmuntrende ord til deg i din situasjon:)
Gjest Skrevet 18. september 2007 #11 Skrevet 18. september 2007 Har symptomer i fleng...vel jeg er i allefall veeeeldig trøtt.Vil bare sove. I tillegg er jeg innmari kvalm.Jeg tror sikkert at jeg er gravid,men kommer sikkert til å ta en eller to tester til,bare for sikkerhetsskyld. Jeg håper at alt går bra denne gangen,hadde en SA i juni,vet at noen her inne ikke liker at man skriver om dette,men jeg gjør som jeg selv vil. Det var veldig trist å miste.Tenker at jeg nå skulle vært i 7mnd.Skulle hatt stor mage og kjent små spark...Det er klart det er trist.Men jeg syns alt går bra. Denne gangen skal spiren sitte der den nå er i 9 mnd.Og til sommeren vil jeg ut å trille barnevogn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå