Gå til innhold

Nye bekjentskaper? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Noen som har lyst til å bli kjent, som bor i Oslo området? Koselig å ha noen bekjente som er i samme situasjon som en selv, og ikke minst når nurket er kommet:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Roniken

Bor i Harstad, så det er et stykke unna - men dersom du går på menypunktet "BIM-treff" vil du finne "ferdiglagde" BIM-treff i Oslo på flere datoer. Trenger ikke gå over bekken etter vann, vet du :-D

Skrevet

Hei! Jeg melder meg på nye bekjentskaper jeg vettu Roniken! Vi bor på Fetsund,like ved Lillestrøm. Det er iallfall ikke så langt unna Oslo.

Skrevet

Så koselig:) Vi bor på Kløfta, så ikke så langt unna nei:) Har familie i fetsund. Er dette deres første?:)

Skrevet

Ja,dette er vår første! Og det er skrekkblandet fryd hver dag dette! :)

Hehe! Men håper at all angsten snart skal slippe taket.

Hva med dere,har dere noen fra før?

Det er min samboer som er fra Fetsund,selv er jeg fra litt lenger opp i skauen her. Par mil lenger opp mot Aurskog. Jeg har bodd i Lillestrøm noen år,og flytta hit i januar i år.

Vi flytter til ny leilighet om en mnd! Det skal bli kjempedeilig! :)

Skrevet

Henger meg på her. Vi bor i oslo, jeg er 24, sambo 27, og vi venter vår første :)

Skrevet

Så koselig:) Jeg er 22 og samboer snart 24, vi bor på Kløfta, men begge fra Oslo:) Ikke lange turen inn. Venter dere en gutt?:)

Skrevet

Vi tror vi venter gutt :)

Jordmor sa ihvertfall det, men samtidig sa hun at hun var skikkelig dårlig på å tippe kjønn, så vi stoler ikke helt på det før vi har vært på 3d. Vet dere kjønn?

Skrevet

Hehe, litt av et betryggende svar;)Hihi.. Nei, ville ikke vite kjønn vi da..spennende å vente å se;) Når skal dere på 3d da?

Skrevet

Hehh..ja, veldig :)

Vi skulle i utgangspunktet på 3d nå den 3.oktober, men jeg lurer på om jeg enten skal fremskynde eller utsette det, fordi tidspunktet passer litt dårlig.

Hvor langt på vei er dere da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...