Gå til innhold

Hvordan gir dere mat om nettene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må sette meg godt opptil veggen i senga, og gir mat i sittende stilling. har prøvd å gi liggende, men får ikke det til...

hvordan gir dere mat?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg setter meg også opp med puta i ryggen.

Skrevet

Ligger. Så bytter jeg side m/ snupp hver gang hun spiser. Ulempen er at jeg nesten alltid sovner da...

Skrevet

Jeg ligger på siden. Hvis jeg sitter og ammer våkner hun mer og det blir vanskeligere å få henne til å sovne.

Skrevet

sitter. i stummende mørke.

i helger etc hender det jeg ammer liggende om morgenen, men blir fort litt sår, og dessuten sovner gjerne vesla etter bare en liten stund, og kommer helt ut av rytmen sin...

og dere som ammer liggende... hvordan gjør dere det med raping?

blir fort mye gulp her i gården, når vi står opp igjen..

Skrevet

Jeg tar henne over skuldra hvis hun gjør tegn til at hun må rape, ellers lar jeg henne bare sove:) Av og til kommer det rap selv om hun ligger, men kun hvis hun ligger på venstre side:)

Skrevet

Jeg har en stol ved siden av sengen hans, og et veldig svakt lys.

Skrevet

Liggende. Tar den ytterste puppen først, og tvinger meg til å være våken. Sovner somregel når vi har byttet side, men da vet jeg ihvertfall at han ikke detter ut av senga. Blir ikke noe raping på natta, men det ser ikke ut til å plage han noe, han gulper nesten aldri om natta heller. Heldigvis sovner han etter pupp om natta (bank i bordet;)

Skrevet

Nå gir ikke jeg mat lenger for han sover hele natten og har gjort det omtrent fra starten av, men med førstemann satt jeg opptil veggen i senga med pute i ryggen. Hater å ligge å amme - syns det er grusomt.

Skrevet

Har en stol ved siden av senga og setter meg der og ammer, med et svakt lys fra doeraapningen. Blir mest effektivt slik (for oss), og jeg har ogsaa problem med gulp naar vi staar opp, dersom vi ammer liggende. Ammer gjerne liggende i 6-7 tida om morgenen, fordi jeg synes det er saa koselig..

Skrevet

Om vi ikke sovner, går jeg eller pappan litt rundt m/ henne før vi legger henne i senga si. Da kommer ofte rapen. Men noen ganger ligger hun og vrir seg og klager, da må vi plukke henne opp igjen og lure ut en sein-rap.

Men som oftest sovner vi begge, og da trenger hun det jo ikke. Tror hun har mindre behov for å rape om natta fordi hun spiser roligere, og sluker dermed ikke så mye luft.

Rape-behovet har forøvrig avtatt veldig den siste måneden, hun er fire måneder.

Skrevet

Liggende. Synes det er enklest om natten.

Skrevet

Liggende. Han gulper veldig lite, enten det er dag eller natt, så stresser ikke med rapen på natta. Må han rape, så sier han i fra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...