Augustgutten kom 08.08.07 =) Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Jeg må sette meg godt opptil veggen i senga, og gir mat i sittende stilling. har prøvd å gi liggende, men får ikke det til... hvordan gir dere mat?
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Jeg setter meg også opp med puta i ryggen.
flashdancepants Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Ligger. Så bytter jeg side m/ snupp hver gang hun spiser. Ulempen er at jeg nesten alltid sovner da...
Mammapudding Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Jeg ligger på siden. Hvis jeg sitter og ammer våkner hun mer og det blir vanskeligere å få henne til å sovne.
VinterSol+2 Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 sitter. i stummende mørke. i helger etc hender det jeg ammer liggende om morgenen, men blir fort litt sår, og dessuten sovner gjerne vesla etter bare en liten stund, og kommer helt ut av rytmen sin... og dere som ammer liggende... hvordan gjør dere det med raping? blir fort mye gulp her i gården, når vi står opp igjen..
Mammapudding Skrevet 18. september 2007 #6 Skrevet 18. september 2007 Jeg tar henne over skuldra hvis hun gjør tegn til at hun må rape, ellers lar jeg henne bare sove:) Av og til kommer det rap selv om hun ligger, men kun hvis hun ligger på venstre side:)
Musemor med tre søte små Skrevet 18. september 2007 #7 Skrevet 18. september 2007 Jeg har en stol ved siden av sengen hans, og et veldig svakt lys.
pink1254788 Skrevet 18. september 2007 #8 Skrevet 18. september 2007 Liggende. Tar den ytterste puppen først, og tvinger meg til å være våken. Sovner somregel når vi har byttet side, men da vet jeg ihvertfall at han ikke detter ut av senga. Blir ikke noe raping på natta, men det ser ikke ut til å plage han noe, han gulper nesten aldri om natta heller. Heldigvis sovner han etter pupp om natta (bank i bordet;)
☆Pacific sunset☆ Skrevet 18. september 2007 #9 Skrevet 18. september 2007 Nå gir ikke jeg mat lenger for han sover hele natten og har gjort det omtrent fra starten av, men med førstemann satt jeg opptil veggen i senga med pute i ryggen. Hater å ligge å amme - syns det er grusomt.
MathildeC Skrevet 18. september 2007 #10 Skrevet 18. september 2007 Har en stol ved siden av senga og setter meg der og ammer, med et svakt lys fra doeraapningen. Blir mest effektivt slik (for oss), og jeg har ogsaa problem med gulp naar vi staar opp, dersom vi ammer liggende. Ammer gjerne liggende i 6-7 tida om morgenen, fordi jeg synes det er saa koselig..
flashdancepants Skrevet 18. september 2007 #11 Skrevet 18. september 2007 Om vi ikke sovner, går jeg eller pappan litt rundt m/ henne før vi legger henne i senga si. Da kommer ofte rapen. Men noen ganger ligger hun og vrir seg og klager, da må vi plukke henne opp igjen og lure ut en sein-rap. Men som oftest sovner vi begge, og da trenger hun det jo ikke. Tror hun har mindre behov for å rape om natta fordi hun spiser roligere, og sluker dermed ikke så mye luft. Rape-behovet har forøvrig avtatt veldig den siste måneden, hun er fire måneder.
Luans mamma Skrevet 18. september 2007 #12 Skrevet 18. september 2007 Liggende. Synes det er enklest om natten.
Gjest Skrevet 18. september 2007 #15 Skrevet 18. september 2007 Liggende. Han gulper veldig lite, enten det er dag eller natt, så stresser ikke med rapen på natta. Må han rape, så sier han i fra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå