Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Fant endelig en sånn saueskinnspose som jeg har lett etter på nostebarn.no (takk for tipset!)...men den koster 2520kr. I tillegg kommer sikkert frakt og omkosninger. Noen som har kjøpt en slik pose noe sted i det siste?? Er det dyrt, eller ligger de på den prisen? Kan jo brukes til barnet er 4 år gammelt da:) Noen innspill?
Herlige barn har jeg fått Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Da tror jeg heller jeg ville valgt en voksi active, den kan jo tross alt brukes til barnet er 6 år og sikkert minst like bra som lammeskinnspose og de fleste barn bruker ikke pose til dem er 4 år i vogn.
Gjest Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 En voksi aktiv pose koster over 2000 kr også. Samme med Odenwalder. Men det er klart det også finnes rimeligere skinnposer. www.going.no har i merinoull som er lange, men koster under 1000 kr. Vi kjøpte en på Refex på tilbud til 598 (den koster egentlig 1400 ca) men denne er kort og kan nok ikke brukes så lenge. Du kan jo selge den når du har brukt den ferdig, og få igjen litt. Så : Du får både dyrer og billigere poser, så avgjørelsen må du ta selv. Nøstebarn har ihvertfall veldig bra produkter ellers, så posen en nok knall.
Gjest Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Mulig jeg er teit, men hva bruker man en voksipose til til en 6-åring? Er det som sovepose kanskje?
Bratsj Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 Syntes det var veeeeldig dyrt....Min saueskinnspose kostet 698,- på Barnevognhuset Rudo, men den kan jo ikke brukes til barnet er 4 år (passer denne vinteren også, han er snart 80cm lang) men trenger man pose så lenge da ? Ville aldri fått jenta mi til å sitte i pose lenger enn til hun var 1,5-2 år iallfall, etter det så sitter de jo i sportsvogn med vinterdress på.
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 18. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. september 2007 Har hatt voksipose..syntes den ble ganske stor og klumpete jeg da..er derfor jeg vurderer saueskinn..men prisen var jo en del høyere. Sant som du sier....de fleste er vel kanskje helt ferdig med vogn i det hele tatt når de er 4... Hmm...får diskutere litt med mannen.
Gjest Skrevet 18. september 2007 #7 Skrevet 18. september 2007 Ja, på telttur og overnattingsbesøk. Er super til det bruket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå